The Sims 3 [samlingstråd]

Sv: The Sims 3 [samlingstråd]

Räknar du till USA- eller Sverigereleasen nu? :p

*överväger att blocka Akerman i drygt en månad* ;)

Det har jag faktiskt mindre koll på :p men jag tror att det är sveriges, är inte de den 27 juni? :):angel:

Ska försöka att lugna ner mig lite med nedräkningen, men är lite svårt när man längtar så mycket ;)

Senast ändrad:

Ja just. jag har ju glömt att visa bilder på katterna som vuxna.. bättre sent än aldrig eller vad säger man ;)

Sen dog deras första katt och blev ett spöke..

Har också flyttat min familj till ett nybyggt större hus, då jag insåg att de hus de bodde i var lite för litet med alla grejer de samlar på sig, osv :p
Bilder på det nya kommer strax..

Fortsättning...

Kök-Kontor-Trädgård-Hall (Trädgården/Odlingsplatsen ligger "Mitt i" huset, bakom TV rummet. Vid pollen kan man se in till trädgården)

TV-Vardagsrum

Sovrum 1

Sovrum 2 och 3

Sovrum 4

Badrum som tillhör sovrum 4

Badrum

Vardagsrum med karaoke (Våning 2) utanför sovrum 2 o 4.

Del av källaren - Gym - Badrum/Spa - Bastu

Del av källaren - Andra hållet + Vinkällare/bar o hall

Hall i källaren

Sedan har jag ett "allrum/spelrum" med en scen, ett arbetsrum där man kan måla, labba, mm + ett rum för upphittade grejer (diamanter,mm) Har glömt tagit bilder, men kan fixa för er som vill se. Är inte så snyggt, mer praktiskt.

Och sorry för att jag bombar tråden :angel:

Senast ändrad:

Tack! :) Oj, jadu från en massa olika sidor med de mesta är nog från TSR sidan skulle jag tro :p

Va?! En eld katt? Hur? Va? Jag försökte....... älda upp min hund för att få spöket men det funka inte (inte med katt eller häst heller) är det nån mods eller nåt???

Nej, han blev för gammal och självdog.
Du kanske vet att man får olika färg på spökena beroende på hur de dör? Minns dock inte alla färger o orsak just nu.
Men kan försöka ta redan på det?!

Fint du bygger och inreder! Du har inte funderat på att visa upp det i bildgruppen? :) Antingen om du vill visa hur du spelar eller bara bygget, vi har båda varianter.

kl
Bidrar lite till fugly faces-galleriet.
970273_10151491705461985_324891321_n.jpg

250478_10151491705696985_1729356121_n.jpg

Syns inte så bra på bilden, men han har hela överläppen nedstoppad i underläppen. :D
936756_10151491827141985_1701602128_n.jpg

Och så hon som ska få föra släkten vidare så fort jag hittar en lämplig partner. Generation 16, Katharina Lärka. :)
391406_10151491980961985_1203488175_n.jpg

Eftersom mitt Sims kraschar och stänger av sig direkt varje gång man ska spela har jag bestämt mig för att avinstallera alla spel och installera om de på nytt. Kommer ta ett tag så hoppas att det kommer hjälpa!

Ja, varför inte, kanske får göra det, men i så fall får det bli när jag har tid och lust :)

Ja bara om du vill, vi är många som gillar att läsa om vad som händer i andras familjer. :D

*kl*

Här händer det grejer med folk och fä och häftiga hus. Jag tittade bara in för att lägga in mer miner. :D

simspetsmin18_zps4aa99326.jpg

simspetsmin17_zps2d4e0b67.jpg

detta handlar inte om sims men jag vill berätta
i helgen var jag på ett läger från F-S och innan jag åkte ditt så släppte jag ut min katt busan och igår så rengna det mycket och nu hittar jag inte henne :(:cry::cry::cry:

Liknande trådar

R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 303
Senast: Raderad medlem 149524
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 935
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 127
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 449
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar