The Sims 3 [samlingstråd]

Sv: The sims 3, husdjur

*kl*

Min sista uppdatering hängde sig och går inte att installera nu. "Invalid file" och så vidare. Jag får väl vänta på nästa istället...

Men spelet går att köra i alla fall.
Och vissa verkar gilla sin glass alldeles för mycket... :D

simspetsglass_zps0d8596e8.jpg

Alltså, jag blir sjuk sugen att spela sims 3 när jag ser alla snygga bilder :p Synd jag inte har spelet haha :angel:

Så snyggt!! :love:
Vart har du laddat ner alla föremålen som boxarna och alla prylar till hästarna. Har letat på The Sims hemsidan i Exchange (stavning?) men vet inte vad jag ska söka på för att hitta det. Eller laddar du ner från någon annan sida? Skulle gärna vilja veta för håller själv på att bygga en gård till mina simmar. :)

Kom på en till sak. Ser att du har en hästtransport på en av bilderna. Vart hamnar den någonstans för jag laddade ner en och hittar den inte i spelet. :s

Transporten ligger i samma kategori som alla prydnadssaker osv. Min hamnade nästan längst ner :)

Kl,
Jag vill också ha the sims!!! Hade 1an med några expansions och senare 2an, men har tappat bort alla diskar såklart och har bara en bärbar dator nu(ingen aning om den är tillräckligt bra för spel, den hänger upp sig bara av att gå in på hippson)...

Har använt Google sketch up ett bra tag för att få ut mina arkitektoniska drifter, men är för jobbigt att rida upp alla möbler osv själv.... och fönster är en plåga att rita upp!

Vad har ni för datorer? Hur mycket utrymme behöver grund the sims3 ?

Jag har en COOLER MASTER CAVALIER 3 som är 8 år gammal. Fick den av min pappa när han köpte en ny. Jag har grundspelet, de flesta expansion paketen och jag tycker att det funkar bra! Fast jag har typ bara Sims på den datorn. :D Hade en dator innan på 11 år, men den var för gammal för att klara av spelen.

Tror att man kan kolla upp på Internet om hur mycket plats det krävs. Har också en laptop och om jag vill så skulle jag kunna installera spelet på den. Det är en HP ProBook 4530s Laptop. Fast tror inte att alla expansions paketen skulle få plats på den.

Senast ändrad:

Den simmen längst till vänster, vad är det för någon? Hon har lite annorlunda hudfärg :p

*kl*

Någon som funderar på att köpa/har köpt University-expansionen?

Jag har inte riktigt bestämt mig än. :)

Jag ska ladda ner't imorgon. Inte för att jag kommer att spela det men det finns säker några fina träd, blommor och stolar man kan använda sig av. :angel:

Det tänkte jag aldrig på :p Får tänka lite på saken o se om jag laddar ner det jag med då.. :)

Lite uppdatering från mig:
Screenshot-235_zpsc3f58180.jpg

Screenshot-230_zpsa9fb2a32.jpg

Screenshot-232_zpsc4f55baf.jpg

Spelade först i lägenheten jag byggde men hissen började krångla så hemskt så att de inte gick att spela tillslut :( Då packade jag väskan o flytta hit till mitt förbereda hus :p Mycket bättre!

Om man ska skaffa sej sims 3, förutom husdjur, vilka expansions är "bra att ha" för att göra hästeriet så roligt som möjligt i spelet? Jag är mest intresserad av själva byggandet, och spelandet/avlandet med hästarna :)

Min högst personliga åsikt är att Jorden runt eller Världsäventyr eller vad sjutton EP't heter är bäst/roligast/nyttigast att ha förutom Husdjur. Jag är också mest intresserad av att bygga och skapa och de prylar som kom med det paketet är de jag använder mest.

Eftersom paketet ska representera tre olika platser i världen så är det flera olika typer av träd och växter, helt olika typer av design på möbler och staket etc. Men mest använder jag det som är skapat för Frankrike, det tilltalar mig mest. :)

Eventuellt kan Drömjobb vara intressant för din del som vill avla och pyssla med hästarna/djuren, med drömjobb kan man bli ryttare till yrket vilket gör att du får inkomst utan att behöva spendera halva dagen på ett jobb.

Liknande trådar

R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 304
Senast: Raderad medlem 149524
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 947
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 127
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 449
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar