The Sims 3 [samlingstråd]

Sv: The sims 3, husdjur

okej, då ska jag försöka se om sambon kan fixa det, måste ändå spela på hans dator då min bärbara inte pallar ;) Tack för tipset! :)

Håller med. Jag tycker man ska ha Årstider, Drömjobb och möjligen Destination Världen utöver Husdjur förstås :)

Har sett saker om den och den verkar minst lika festlig som flera andra.
Ska ju bli en till hösten där de kan resa i tiden! :D

Nu har sambon installerat sims 3 + husdjur.. Gissa vem som sitter och bygger simmar? Jo, han! Haha får se hur lång tid det tar innan jag får spela :P

Knappet

Om man har skivorna men inte fodralen, finns det nåt sätt att få tag på aut.koderna om man ska installera dem på en ny dator? Jag har reggat mig och har ett sim-konto om det hjälper?

Haha, jag känner igen det där ang. sambon ;) Visserligen är det jag som installerar de flesta spel vi har men när han väl sätter sig o spelar får jag så lov att vänta :p

Som tur va tröttnade han när han väl börja spela, pga han inte fatta nått ;) så förhoppningsvis får jag spela lite ikväll haha

Tänkte putta upp tråden lite, men för att de inte skulle bli så tråkigt inlägg så passar jag på att visa mina två nya hästar jag skaffat mig :)

Screenshot-239_zps06580ed7.jpg

Sto, Cash is Queen (vänster) Hingst, Bad Like I am (Höger)

Fina!! :bow:

*kl*

Bjuder på lite blandade bilder från senaste veckorna...

Gossarna är kusiner, har nu vuxit upp och bor ensamma kvar i huset. Ska snart låta varsin fru åt dem flytta in. :D

simspetskids_zps7382e9be.jpg

simspetsflack_zps501aafa6.jpg

simspetsjump2_zps6b871be9.jpg

Hoverhorse!

simspetshoverhorse_zpsac99dfd7.jpg

Mina Simmar har en tendens att titta i kors vid matbordet, vet inte varför. :D

simspetsknepp_zps88b2913c.jpg

simspetsface_zps8e9bed73.jpg

I'm so proud... :D

Senast ändrad:

Jag har precis kommit på att man kan hänga upp Holiday House lights - genom att klicka på ytterdörren. :D

Simmarna har ju fått den önskningen ibland och jag har letat och letat i köpekatalogerna efter ljusen! :rofl:

Man lär sig nåt varje dag.

Vissa äter frukosthö i hagel och snöslask. Det är 3 dagar kvar till sommaren, och dagen innan var det 20 grader varmt. Det känns ungefär som den här våren så här långt, minus de där 20 varmgraderna då... :D

simspetshay_zpsd74e6c1b.jpg

Jag har precis kommit på att man kan hänga upp Holiday House lights - genom att klicka på ytterdörren. :D

Åh, tack! Jag har alltid undrat över var jag kan hitta dessa :p

Förövrigt vad snygga de var när de tittade i kors, speciellt den sista ;) Har aldrig lagt märke till det, måste se om mina gör så också :p

Ett litet tips, under tiden era sparade spel laddas (vid start av spelet) så kommer det upp lite små tips på vad ni kan göra med era simar :) Bland annat "klicka på ytterdörren" tipset som nämndes här ovan :p Ibland får man veta något som man inte visste innan :D

(Hoppas ni förstod min förklaring;))

Liknande trådar

R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 304
Senast: Raderad medlem 149524
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 947
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 127
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 449
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar