The Sims 3 [samlingstråd]

Sv: The sims 3, husdjur

Oh, det verkar ju riktigt kul. Ska nog prova det nästa gång sambons dator är ledig (där spelat är installerat).

*knapplån*

jag råkade köpa årstider igår.. förstår inte alls hur det gick till.. :angel:
men det var ju så billigt (179) och så kunde man ladda ner det.. och allt gick så fort o smidigt :P

(fast jag har tyvärr inte hunnit spela så mycket.. är på höst :P)

Jag kanske kan visa en bild på det om jag kan bygga om det för allt på den familjen raderades

kl.

Användaren TheCurtisParadisShow på youtube är jätteduktig på att bygga och har massor med videos där han visar från grunden hur han gör :) Rätt kul att fördriva lite tid med och få lite inspiration från!

kl.

Användaren TheCurtisParadisShow på youtube är jätteduktig på att bygga och har massor med videos där han visar från grunden hur han gör :) Rätt kul att fördriva lite tid med och få lite inspiration från!

Kollade in honom, och herregud, så duktig han var!
Tack för det tipset, massa inspiration :D

KL

Jag håller på att skapa en värld och specialdesigna byggnaderna i den. Här är ett av stallen. Dekor runt stallet är inte klart kanske ska tilläggas, det ser ju rätt tomt ut. :D

263a1743-e839-4fb2-a8f9-0cfa35d58493_zps35c3b276.jpg

Ett annat stall.
eb176e66-461a-448b-8ab0-c78bc060c30f_zpse1c38585.jpg

Senast ändrad:

Aa de va riktigt jädra snyggt må jag säga :D

Mitt sims har börjat krångla...ibland vill det inte ens starta :(
Därför har mitt spelande legat på hyllan ett tag nu.

+ Akerman. Tack! :)

Jag tycker det är roligt med byggandet, jag spelar knappt "nu ska simmen sova för att vara utvilad till jobbet och hästen är törstig", den mesta tiden lägger jag på allt annat pyssel.

Nu har jag äntligen fått igång mitt sims igen, utan att de segar eller nånting :) Min dator gillade inte när jag använde mig av package-filerna helt enkelt, för när jag tog bort dem så funkade spelet klockrent igen :D

NU funderar jag bara på hur mitt nästa husbygge ska bli... lite svårt när man har ide-torka :/
Var hämtar ni eran inspiration från? :angel:

Tänkte uppdatera om min nyaste projekt, "renovering av lägenhet" :p

Screenshot-212_zps3759996f.jpg

Översikt bild på hela lägenheten..
Screenshot-223_zpsc79863e6.jpg

O från andra sidan, utsikt direkt ner till "Live-Scenen" ;)
Screenshot-225_zps123648e9.jpg

Screenshot-224_zpsd156fd1c.jpg

Utsikten

Screenshot-214_zpse191bf9d.jpg

Köket sett utifrån
Screenshot-217_zpse1d85c2e.jpg

Tv-rummet sett utifrån
Screenshot-215_zpsc93ec263.jpg

Tv-rummet sett från köket

Screenshot-218_zpsf61d6780.jpg

Hallen/Kontoret
Screenshot-219_zpsdb875098.jpg

Badrum (& tvättstuga)
Screenshot-220_zpsc56c7236.jpg

Sovrummet
Screenshot-221_zpse5e66804.jpg

Sovrummet från sidan

Inte det lättaste att "renovera" en lägenhet där man endast kan bygga om "inner-väggarna" och sedan få plats med allt på ett smart/praktiskt/snyggt sätt..
Men här är mitt resultat av lägenhet nr 1 i alla fall :)

Kl.

Mitt spel hänger sig hela tiden. Det började efter senaste uppdateringen. Köpte Monte vista och 70,80,90's (tror de heter så?) och installerade det direkt efter att jag uppdaterade spelet. Efter det så börja det hänga sig hela tiden. Så vi installerade om datorn samt alla spelen men det är fortfarande likadant. Har modden som gör att man kan ha ponnyer och har aldrig varit några problem med det. Har även haft massa nedladdade saker som jag heller inte haft problem med.
Har testat att sänka grafiken till lägsta med men ingen skillnad. Förut gick de att ha på nästan högsta. Datorn ska klara av högsta grafik utan problem.

Har ni några tips om vad det kan tänkas vara? Tycker det är tråkigt då ja älskar att spela men inte kan det nu :(. Btw så hänger det sig både i bygg läget och i spelet. Oftast när ja flyttar runt eller byter vinkel/zoomar.

Liknande trådar

R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 304
Senast: Raderad medlem 149524
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 947
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 127
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 449
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar