DL 3
20:58 Heffaklumpen röstar på fio
21:14 qitis röstar på Hedinn
21:15 cirkus röstar på Hedinn
21:20 Artline röstar på Hedinn
21:23 LenaH röstar på Hedinn
21:25 Niyama röstar på LenaH
21:28 hemlig röstar på Hedinn
21:28 Snurrfian röstar på LenaH
21:29 bollen__ röstar på Artline
21:30 Harrysen röstar på LenaH
Reflektioner om gårdagens röstning :
Hedinn fick mest röster och visade sig vara ulv
Jag tänker att
artline ,
LenaH ,
cirkus är än mer åt det godare hållet för mig med dessa röster igår och även med beaktande av deras inlägg och resonemang genom leken , framförallt vad det gäller LenaH som jag känner att jag kan släppa tanken på nu att hon skulle luras. Så avför henne från min lista över möjliga onda helt
hemligs röst på hedinn kommer sist när det i princip var kört för Hedinn så om det finns någon ulv som röstade på hedinn igår för alibi så tippar jag att det är hon i så fall
Heffa lägger första rösten igår , på fio
Känns lite konstig röst ändå , men sammantaget i leken har hon känts god ändå. Men en liten notering trots allt
Av de som röstade på LenaH igår känns ändå
snurrfian rätt trolig att kunna tillhöra ulvgänget tycker jag med tanke på hennes tidigare röster i leken samt att jag känner att hon varit lite off i sitt resonemang och även hur hon teorier
Niyama och
harrysen röstar också på LenaH men där tror jag mest att de är nojiga goda som var rädda för att bli lurade -eller hade egen tanke som de ville följa istället för att bara hänga på. I övrigt under leken så talar mycket för att de är goda i resonemangen så de har trillat över på goda sidan för mig
Bollen lägger en uddaröst då hon valde mellan Artline och hedinn eftersom en av dem borde vara ond. Och valde Artline
Jag har lite ulvvibbar av bollen i denna leken och
@Mirtai röstade på bollen i dl1 och hon brukar ju faktiskt ha en god bollen-radar och även att jag börjar få så pass många jag ändå känner att jag kan sortera in som goda att bollen liksom inte tar någon annan plats i mitt pussel än som ulv
Fio har nu faktiskt halkat ur min lista. Missade visserligen att rösta i tid igår , men hade i efterrösten velat rösta på mig
Tror faktiskt inte att hon skulle gå på vare sig mig eller cirkus som hon gjort i leken om hon var ond. Där ger jag
@LenaH rätt som kom med det igår. Jag släppte fio rätt mycket redan under gårdagen men känner nu trots allt när jag begrundat röstningen samt tänkt igenom det som skrevs igår samt också ögnat igenom allt en gång till att hon kan jag släppa nu
Så mina tre kvarvarande ulvar enligt ovan blir
Snurrfian
Bollen
Hemlig