Ja vafan (är det mitt ord? ) varför inte?Så här kompis har vi nog aldrig varit -men ska vi köra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja vafan (är det mitt ord? ) varför inte?Så här kompis har vi nog aldrig varit -men ska vi köra?
Jag tror både bollen och snurrfian är ulvar, men förstår inte riktigt det här med ordningen. Kan nån ge en kort förklaring?Alltså jag blir faktiskt nervös över att vi tar ut ulvarna i en bestämd ordning enligt LL.
Nästan så jag känner för att byta till bollen istället bara för att
Jag tycker faktiskt jag hittade en bra substans bakom min motivering i DL1.hemlig la första rösten på Elo i DL1. Att ulvar alibiröstar på andra ulvar i DL1, speciellt med förstaröster (som ofta är de mest riskfria) är inte alls ovanligt. Skulle personen bli lynchad vid ett senare tillfälle så är det ju nice att kunna peka på att man misstänkt någon redan i DL1. Och för att det ska funka så brukar man i så fall vilja ha lite mer substans bakom sin röst (dvs inte en ren BOP utan ta något personen faktiskt skrivit).
Det blir ju skillnad på om man röstat på någon för något den skrivit (tex som med Elo, att man reagerade på hennes utpekande av ulvar) jämfört med om motiveringen hade varit tex som @Blacksmithfarms motivering i förra leken där hon röstade på Q för att Q hade förkortat BSFs namn men inte tex mitt som också är långt
Tänkte lite samma tanke om att det var tre som inte ville rösta Hedinn utan valde LenaH.Kan vi vara överens om att avvakta med hemlig?
Jag tycker att hennes röst på Elo talar till hennes fördel till att börja med.
Vi var tre som röstade där, Q1, hemlig och jag. hemlig la första rösten hyffsat tidigt och jag tror normalt att ulvarna völjer att försöka ha bättre koll än lägga en alibiröst så väldigt tidigt.
I DL2 röstar hon på Niyama som jag tror kan vara i lyan, pga Habinas röst som jag tror är en fårulvsröst. Niyama är absolut slipad nog att lägga alibi på Habina i den DL. Det skulle i så fall betyda att hon enbart röstat på ulvar hittills (he he min spekulation) och det tror jag inte en ond hemlig skulle göra.
De jag litar på (hjälp) är du och LenaH (när fan hönde det sist?) sen kommer hemlig. Sen kommer Art och bollen i min bok
Mina ond-kandidater är
Niyama
Snurrfian
Harrysen
fio
Tror litegrann att lyan råkade outa sig och hoppas på att de skulle kunna vända gårdagens lynch mot LenaH istället.
Valde att lägga det här inlägget som citat just för att du skrev snurrig så ofta. Alltså, för ofta för att det ska vara normalt.För mig känns det extremt snurrigt att en stor del av dem jag håller som goda helt plötsligt toklitar på qitis som redan i sin första roll vill framstå som den som räknar, och nu fortsätter låtsas vara den som räknar på % fram och tillbaka. Men visst vill ni snurra till leken ytterligare så tro att ni hittar en ulv i mig. För mig känns det som om det bara blir snurrigare och snurrigare.
Jag blir orimligt sugen på att börja överanvända nåt ord och se när ni uppmärksammar det
Igår räckte du upp handen som frivillig för lynch. Jag vet inte, men nåt skaver med dig. Det kan vara min känsla bara, kanske för att du röstade på mig häromdagen även om du bytte sen.Nu försöker jag inte bli lynchad, men hade jag haft en roll där det LOTTAS vem som dras med (eller jag inte vet vad som händer) hade jag ju inte försökt bli lynchad så din teori är ju rätt märklig?
Det är jag inte. Facit ser jag dock fram emot.Jag vill mest veta om hemlig är ond. Och facit på roller.
Måste dock säga att du nämner Liljeholmens många gånger denna lek. Även om jag vet vad du menar med det. Bara noterar .Vänta nu. Vilka uppenbarelser efter natten ? Jag har väl alltid hävdat att jag går strikt efter det som syns. Dvs främst röstlistorna men också resonemangen som faktiskt framförs ?
Ibland får man en liljeholmens allt eftersom deltagare lynchas/käkas och framför allt när man läser om leken med jämna mellanrum allt eftersom.
Rekommenderas
Du har en hel timme på dig, vilken klocka är det du glömt ställa om?Jag fick för mig att dl var om 3 min!
Vem vill ni att jag ska rösta på? Boll eller snurr??
Jag kör på detJa vafan (är det mitt ord? ) varför inte?
Hm. Det är faktiskt också en väldigt bra tanke måste jag säga !Fast bollen blev skummare idag. Så deras plan är kanske att bollen ska ut först?
Nej jag ifrågasätter qitis sätt att motivera sin röst, om det är utifrån min röstning igår så borde både du och Niyama synas men det bortser man helt ifrån. Teorierna om bollen har inte någon substans de heller även om qitis och lenah nu tänker få er att rösta på henne istället för mig i tron att det ska göra någon skillnad.Jag misstänker att du försöker föra blickarna åt annat håll nu än från bollen och heffa.
Vad är dina tankar om ordteorin?Nej jag ifrågasätter qitis sätt att motivera sin röst, om det är utifrån min röstning igår så borde både du och Niyama synas men det bortser man helt ifrån. Teorierna om bollen har inte någon substans de heller även om qitis och lenah nu tänker få er att rösta på henne istället för mig i tron att det ska göra någon skillnad.
Helvete @Lenin -tänk om vi spelar ulvarna rakt i handen nu ? Tycker faktiskt artline hade en bra point där ?Hm. Det ät faktiskt också en väldigt bra tanke måste jag säga !
Hjärnan!!Du har en hel timme på dig, vilken klocka är det du glömt ställa om?
Jag tror inte heller det gör nån skillnad vem av er vi röstar på.Teorierna om bollen har inte någon substans de heller även om qitis och lenah nu tänker få er att rösta på henne istället för mig i tron att det ska göra någon skillnad.
Att det finns många teorier i omlopp, få av dem har någon som helst substans. Precis som jag har tagit fram tidigare, många av oss har favoritord. Jag tror inte att de spelar någon som helst roll i det långa loppet.Vad är dina tankar om ordteorin?