Akta så jag inte skiter röstlistorna och stänger av dig oavsett
Ond halloween LL
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Akta så jag inte skiter röstlistorna och stänger av dig oavsett
Äkta citat allihop, sen att du kanske gör det mer med flit än andra är en annan sak
Jag ska erkänna att om jag inte hade pratat med min lillasyster igår som är mycket bättre än mig på att ljuga
Jag vet, Lena kan vara tufft att få till ibland. Typ som @MandarinoDL 4
18:56 LenaH röstar på Snurrfian
Snurrfian 1
(edit, stavade fel )
Och då kan det vara för sent...
Ja, det där att det kan vara för sent är faktiskt skumt. Visst kan det finnas nån superviktig god roll men sett till hur vinstvillkoren ser ut bör det absolut inte vara kört för goda även om snurris så skulle vara siare eller ängel eller nåt.För vad? Om det finns en ulv kvar så bör det finnas ännu fler goda?
Jag vill inte lyncha dig för att något skaver, jag vill lyncha dig för att du konsekvent inte velat se de ulvar som vaskat fram sig själva (måste jag säga) utan röstat på goda spelare och nu varnar för något domedagsscenario som inte har någon rimlig bäring?
Äh, LenaH röstar på Snurrfian
Precis. Och jag tror inte det finns nån SUPERviktig god roll eftersom alla har förmågor utan att det är lite modifierade varianter och lite brevbärarfunktioner av olika slag.Ja, det där att det kan vara för sent är faktiskt skumt. Visst kan det finnas nån superviktig god roll men sett till hur vinstvillkoren ser ut bör det absolut inte vara kört för goda även om snurris så skulle vara siare eller ängel eller nåt.
En djävla komplott från start till mål mot stackars mig
Nä, det är nog något lurt med rollerna i denna lekPrecis. Och jag tror inte det finns nån SUPERviktig god roll eftersom alla har förmågor utan att det är lite modifierade varianter och lite brevbärarfunktioner av olika slag.
bollen -lurigNä, det är nog något lurt med rollerna i denna lek
Har varit på vippen att posta @Lenin några gånger om henne när jag lekt via mobilen (min mobil är INTE snäll )I'm not alone
Faktiskt har jag sällan sett så mycket aktivitet och kreativt tänkande någonsin i teoriandet från flertalet när jag tänker på detJag måste bara säga att det är fan en jättekul lek!
Så knasig och svår...
för övrigt så innehåller inlägg 828 röstlistor färgglada och fina.
Ensidiga? Allvarligt, lite bättre kan du allt hitta på? Jag är väl en av få som inte har följt med strömmen och röstat som alla andra utan försökt gräva på egen hand. Annars är det i stort sett bara @heffaklumpen och @Harrysen som faktiskt har försökt jobba de sista två dagarna, du lutar dig tillbaka och talar om dina uppenbarelser efter natten. Visst kan du vara god med statistiknörd som roll men du skulle lika gärna kunna vara ulv som drar nytta av att ingen faktiskt vet vad rollerna handlar om och den som har rollen som du låtsas ha får det väldigt svårt att protestera eftersom rollen kanske ser helt annorlunda ut mot vad du vill få det att framstå som.Jag tänker också rösta tidigt och jag tycker verkligen att Snurrfian borde vara ond -mycket som varit konstigt resonerat genom leken som jag inte ser att en god Snurrfian skulle göra faktiskt.
Även om man fastnar i vissa hjulspår tankemässigt så brukar man som god ändå försöka se ”å ena sidan och å andra sidan ” det har jag saknat hos snurrfian i denna leken faktiskt
Plus att hennes röstrad tillsammans med resonemangen för rösterna inte på något sätt får mig att tro något annat än att hon är ond.
Qitis röstar på Snurrfian
Hennes ensidiga resonemang går inte ihop för mig så jag tror vi spelar på olika sidor i denna leken
Så eftersom jag tror och hoppas att Q mfl kan vara något på spåret igen & efter att ha läst Snurrfians inlägg än en gång så blir det såhär nu: heffaklumpen röstar på SnurrfianOkej, nu har jag läst alla Snurrfians inlägg och kanske är Snurrfian lite mer lurvig än vad jag mindes i mitt minne?
Klistrar in anteckningarna jag tog för mig själv medan jag läste.
Okej, Snurrfians röst på Q2 känns ännu mer märklig nu. Vadå drev mot cirkus? Cirkus hade 2 röster och i min bok är det för lite för att kalla drev. (Vet att hon förklarat det och jag har sett förklaringen men köper den ändå inte helt)
Sen motsatte hon sig rösterna mot både Habina och Hedinn pga inte fattade det skumma. Vilket skulle kunna vara en god som precis som jag inte fattar/hänger med i svängarna, men jag kan inte utesluta att det är en ulv som vill försöka få goda att tveka på sina röster och eventuellt ändra röst.
Sen det med LenaH som jag skrev om tidigare. Att Snurrfian i ett inlägg där hon säger att det är konstigt att flera av de hon håller som goda plötsligt litar på Q och i det inlägget är LenaH citerad - när LenaH fick Snurrfians röst dagen innan.
Sen att hon tycker att det är märkligt att gång på gång hitta ulvar det är väl just det man ska göra? Vi vet ju faktiskt inte vilka roller/förmågor som finns i leken så vi vet ju ingenting om vem/vilka som kan sitta på info och än mindre vad för info dessa kan ha.
Jag är fortfarande inte övertygad om Snurrfians ondhet så nu ska jag sätta mig och läsa Qs inlägg.