Nu känns du god!Jag tror ju att om Habina var fårulv så kan Niyama mycket väl vara ulv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu känns du god!Jag tror ju att om Habina var fårulv så kan Niyama mycket väl vara ulv.
Men även goda, käkade, har väl hoppat av? Jag gissar nån typ av medium.Studievägledare - Försöker förstå avhoppare för att förbättra för kvarvarande studenter.
Jag funderar på den här rollen - visst har de lynchade ulvarna hoppat av kursen?
Vem är det då som kan förstå dem?
Det var ju en ganska stor lek och dessa blir ju långa. Men jo, jag gissar att det kan finnas nåt kärlekspar, psykopat, självmordsbombare, jägare eller liknande som gör att folk dör lite snabbare.Men alltså... jag fick en tanke precis och vet inte alls vad den skulle tillföra. Men skriver ut den här ändå.
Om det var 6 onda från början och vinstvillkoren är att goda vinner när alla onda är döda, innebär inte det att leken måste pågå i MINST 6 dagar? Det känns väldigt länge för att vara en lek. Förutsatt att det inte finns någon roll som kan ha ihjäl någon mer/dra med sig någon, men det enda jag såg spekulerades om i början var en eventuell psykopat och den rollen som var aktuell för det är väl redan ute?
Edit: Min fundering är alltså om det möjligen kan finnas någon eller till och med flera roller med i leken som kan ha ihjäl mer än en person...
Ja, absolut. Det hör ju till att större lekar ofta blir längre. Men jag tänker att ofta så brukar ju vinstvillkoren vara att "goda vinner när ulvarna i lyan är döda" (vilket ju då exkluderar onda utanför lyan). Men här inkluderas de (om de nu finns) eftersom det är att "goda vinner när alla onda är döda"Det var ju en ganska stor lek och dessa blir ju långa. Men jo, jag gissar att det kan finnas nåt kärlekspar, psykopat, självmordsbombare eller liknande som gör att folk dör lite snabbare.
Men det är ju the Evil sisters som håller i leken, det kan väl bli nån dubbel- eller trippellynch eller så exploderar hela Falcon Crest eller nåt.Men alltså... jag fick en tanke precis och vet inte alls vad den skulle tillföra. Men skriver ut den här ändå.
Om det var 6 onda från början och vinstvillkoren är att goda vinner när alla onda är döda, innebär inte det att leken måste pågå i MINST 6 dagar? Det känns väldigt länge för att vara en lek. Förutsatt att det inte finns någon roll som kan ha ihjäl någon mer/dra med sig någon, men det enda jag såg spekulerades om i början var en eventuell psykopat och den rollen som var aktuell för det är väl redan ute?
Edit: Min fundering är alltså om det möjligen kan finnas någon eller till och med flera roller med i leken som kan ha ihjäl mer än en person...
Lika bra att ta de tre sista ulvarna på en gång.Trippel lynch imorgon låter spännande!
Det är sant. Fast nej, inte trippellynch tack Jag vet ju inte ens vem jag ska rösta på om det blir en vanlig enkellynchMen det är ju the Evil sisters som håller i leken, det kan väl bli nån dubbel- eller trippellynch eller så exploderar hela Falcon Crest eller nåt.
Jag har funderat på nån god lya med nån info och som brevbärare. Men det sprack liksom när q2 kom in.Studievägledare - Försöker förstå avhoppare för att förbättra för kvarvarande studenter.
Jag funderar på den här rollen - visst har de lynchade ulvarna hoppat av kursen?
Vem är det då som kan förstå dem?
Tsss, tsss - fyra ulvar.Det mest twistade med den här leken måste vara att vi lynchat tre ulvar i följd.
Ja jag kan aldrig lära mig att stava till madagaskarÅh herregud, imorgon MÅSTE vi alltså lyncha @fio !
7 dagar höll den på ser jag. Och jag var tydligen med i denTsss, tsss - fyra ulvar.
Har vi lynchat dig också?!Tsss, tsss - fyra ulvar.
Jag vill bara se till att ni har klart för er att ni får tugga på för att komma in i Hall of Fame när det gäller antal lynchade ulvar i följd.Har vi lynchat dig också?!
Edit: såg länken!