Ha tänk om det är så JössesÅh, detta är alltså antitesen till Habinas lek med bara goda, här är alla onda men vi vet inte om det!?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ha tänk om det är så JössesÅh, detta är alltså antitesen till Habinas lek med bara goda, här är alla onda men vi vet inte om det!?
Tur för dig att Derring-Do är rektor och därmed högsta hönset för leken, annars hade du riskerat avstängningDags att börja plugga med andra ord
Madalsto
Madagaskar
Madalisto
Ujujuj. Detta blir svårt
Det mest twistade med den här leken måste vara att vi lynchat tre ulvar i följd.
Vilken lek, varje dag har en ulv lynchats? Är alla egentligen ulvar? Död i lynch = ulv, död i käk = god.
️Hall of Fame-nominering på det!️Det mest twistade med den här leken måste vara att vi lynchat tre ulvar i följd.
Men vad är anledningen då? Information?Det kan fasen inte vara en slump
Snurrfian ligger faktiskt högst på min lista nu när hedinn lynchats.Tre ulvar kvar då (om vi nu inte alla är ulvar när vi lynchas). JAg sätter en peng på @Snurrfian
Har inte hon använt ordet trög flera gånger? No offense Snurris jag försöker bara hitta samband.
Att alla är ulvar om de dör i lynchMen vad är anledningen då? Information?
Ok, du behöver egentligen inte svara. Trött och läggdags här och även om jag är glad vi fick en ulv till så känner jag att jag personligen inte hjälper så mycket .
Jag undrar över @bollen__ också och sen vad gäller den tredje är jag osäker.Snurrfian ligger faktiskt högst på min lista nu när hedinn lynchats.
Det skulle faktiskt inte förvåna mig. Hennes röster känns konstiga. Kanske mer de två första även om motiveringen på dig kanske inte känns som en god snurr.Tre ulvar kvar då (om vi nu inte alla är ulvar när vi lynchas). JAg sätter en peng på @Snurrfian
Har inte hon använt ordet trög flera gånger? No offense Snurris jag försöker bara hitta samband.
Vi kan testa dig imorgon?Att alla är ulvar om de dör i lynch
Nä, och jag hade inte behövt ändra till Habina igår, jag var ju som sagt ganska säker på att du och @Niyama skulle hänga på och @qitis trodde jag väl också skulle hamna där. Sen ska jag inte säga att jag var övertygad om att Habina VAR ulv men hon var definitivt skummare än Niyama som jag röstade på innan.Det skulle faktiskt inte förvåna mig. Hennes röster känns konstiga. Kanske mer de två första även om motiveringen på dig kanske inte känns som en god snurr.
Men hade du varit ulv så hade du inte behövt rösta på Hedinn idag.
Ge inte @Madalitso såna idéer, hon skulle mycket väl kunna skapa en sådan lek. Kan dock lugna (?) er med att det är jag som bestämmer i den här leken, och jag skulle aldrig göra så.Att alla är ulvar om de dör i lynch
Vi har ju faktiskt råd att förlora en god för att testa den teorin så ni kan ju lika gärna testa på mig jag kommer ändå inte bidra med något vettigt.Vi kan testa dig imorgon?
Drev jag verkligen mot dig ?Jag har inte läst igenom leken i slutet men blev lite sur på Q som började driva mot mig utan anledning så jag hade nog röstat där idag
Fast det var väl inte bara jag som var/är mer eller mindre misstänkssam mot dig? Jag tror i alla fall inte jag hade varit helt övertygad om att den teorin stämmer det visar sig att du är ond (no offence!)Vi har ju faktiskt råd att förlora en god för att testa den teorin så ni kan ju lika gärna testa på mig jag kommer ändå inte bidra med något vettigt.
Jag kände likadant igår men med hemlig. Men nä, jag tycker inte Habina rösten gör någon av oss god.Nä, och jag hade inte behövt ändra till Habina igår, jag var ju som sagt ganska säker på att du och @Niyama skulle hänga på och @qitis trodde jag väl också skulle hamna där. Sen ska jag inte säga att jag var övertygad om att Habina VAR ulv men hon var definitivt skummare än Niyama som jag röstade på innan.
Till skillnad ifrån er så vet jag min roll vill du hellre lyncha någon som känns god?Fast det var väl inte bara jag som var/är mer eller mindre misstänkssam mot dig? Jag tror i alla fall inte jag hade varit helt övertygad om att den teorin stämmer det visar sig att du är ond (no offence!)
Äsch, du som vet alla mina lömska planer vet att det inte är någon av de jag har på lut, alldeles för rättframt och tråkigt för mig. Då hade det varit troligare att jag efter idéerna här gjorde en lek där jag som LL verkligen bestämde vem som dog varje DL utifrån vad de skrivit och hur det anknyter till lektemat och uppdateringsinläggenGe inte @Madalitso såna idéer, hon skulle mycket väl kunna skapa en sådan lek. Kan dock lugna (?) er med att det är jag som bestämmer i den här leken, och jag skulle aldrig göra så.