Studentkorridoren (aka Dårulvsleken)

Alltså, just nu snurrar det mest runt i hjärnan. Så ja, jag är fortfarande förvirrad.

Fattar inte riktigt vad som hände där på slutet? Hur tusan blev Hedinn så misstänkt att hon fick 5/10 lagda röster?
(Och så skrev jag fio istället för Hedinn så nu verkar min hjärna vilja blanda ihop de två också. Det går bra här :banghead:)

Jag misstänkte visserligen också Hedinn (se mitt röstinlägg där jag tar upp henne också) och hade funderingar till att ändra röst. Men eftersom det kom in så många röster samtidigt på Hedinn så kändes det som att min röst varken skulle göra till eller från där, så jag behöll min röst på fio eftersom jag faktiskt misstänkte henne också.
(Jag vet att det var folk kvar att rösta men hade faktiskt koll på tråden för en gång skull (brukar ju inte kunna vara här vid DL))

fio kanske jag behöver tänka om kring nu? Måste kolla på hennes inlägg igen för jag känner verkligen att jag inte hänger med alls.

Äsch, du som vet alla mina lömska planer vet att det inte är någon av de jag har på lut, alldeles för rättframt och tråkigt för mig. Då hade det varit troligare att jag efter idéerna här gjorde en lek där jag som LL verkligen bestämde vem som dog varje DL utifrån vad de skrivit och hur det anknyter till lektemat och uppdateringsinläggen :D
Och hur man stavar till madrass? :angel:

Till skillnad ifrån er så vet jag min roll 😂vill du hellre lyncha någon som känns god? 😱😱
Vill och vill. Det enda jag sagt är att om vi ska testa teorin att alla som dör i lynch är ulvar så hade jag i alla fall varit skeptisk i någon grad till resultatet om personen som lynchas som ulv är någon som jag misstänkt också 😁

Jag kände likadant igår men med hemlig. Men nä, jag tycker inte Habina rösten gör någon av oss god.

Då gör din röst idag på Hedinn dig godare. Som ulv så tror jag inte du hade röstat på henne idag.
Fast LenaH la fjärderösten på Hedinn idag. Om hon är ond med Hedinn så är hon ju inte idiot? Samma igår, hon såg ju såklart vart det var på väg med Habina.

Jag är inte övertygad om LenaHs ondhet, men dessa röster tycker jag inte alls godförklarar henne.

Fast LenaH la fjärderösten på Hedinn idag. Om hon är ond med Hedinn så är hon ju inte idiot? Samma igår, hon såg ju såklart vart det var på väg med Habina.

Jag är inte övertygad om LenaHs ondhet, men dessa röster tycker jag inte alls godförklarar henne.
Så känner jag med Habina rösten. Men då var Habina skum. Hedinn var mer anonym och Lena är såpass rutinerad att hon mycket väl hade kunnat få det att vända mot någon annan.

Jag behöver inte bli godförklarad alls, jag är nöjd om jag kan lyncha ulvar.

Så känner jag med Habina rösten. Men då var Habina skum. Hedinn var mer anonym och Lena är såpass rutinerad att hon mycket väl hade kunnat få det att vända mot någon annan.
Ja insåg när jag postat att det blev otydligt, fattade att du såg Habina-rösten så. Fast jag ser det tvärtom med Hedinn-rösten, att hon är så pass rutinerad att hon skulle inse läget.

Ja insåg när jag postat att det blev otydligt, fattade att du såg Habina-rösten så. Fast jag ser det tvärtom med Hedinn-rösten, att hon är så pass rutinerad att hon skulle inse läget.
Jag hade faktiskt inte sett de första rösterna på hedinn när jag skrev mitt inlägg om henne för då var jag mobil men jag inser ju att jag kunde skrivit så både som ond och god. :)

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 552
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 596
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 055
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 404
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar