@fio saknas2 personer missar röstningen då? För vi är väl 12 men bara 10 röster på listan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@fio saknas2 personer missar röstningen då? För vi är väl 12 men bara 10 röster på listan?
Och hedinn!@fio saknas
Kopierar in vad jag svarade heffa innanDen var för mig rätt oväntad.
Jag röstade tidigt på bollen ___ pga att jag misstänkte att hon höll sig under radarn pga ond. Svag teori och ja... teoriande är väl kanske inte min bästa sida - ännu jag är medveten om det. Men jag ville heller inte hamna i stress och behöva panikteoria mitt i barn som vaknar osv.... Sen kom bollen med en förklaring om IRL och ingen annan har heller någon minsta teori om bollen och jag tror inte jag är smartast i leken och att det bara vore jag som fattat att bollen var ond i så fall...Sen började det diskuteras om Habinas röstning, jag tyckte det lät trovärdigt, höll med och hängde på när Lena ändrade sin röst 21:28. Hemlig och Cirkus hade väl flest röster då och jag känner mig osäker på båda dessa, jag vet inte om de är goda, men jag ville inte lägga min röst där.
Så om du litade på att jag hade rätt igår, varför röstar du då på mig idag?Varför ändrade du röst till Habina då?
Kopierar in vad jag svarade heffa innan
YezGod kväll och hoppas ni uppskattat dagens kurs! Vi har fått höra mycket gott från föreläsaren om aktivitetsnivå och genomtänkta frågor. Även laborationen verkar ha varit uppskattad och vi har hört många uttrycka förvåning över hur stor effekt en enda versal kan ha i ett annars neutralt inlägg.
Vi är också glada att alla kom i god tid och väl förberedda till tentan. Vi hade stort nöje av att läsa era inlägg för olika situationer och måste säga att många av dem var väldigt kreativa, särskilt när det kom till de frågor där inlägg med hintar om specifika roller efterfrågades. Dock var kanske inte alla särskilt klara om man är utan information om personens roll sedan innan, något att ha i åtanke om ni försöker på hintar i skarpt läge.
Överlag var det ett mycket bra resultat på tentamen, men tyvärr var det en student som verkar ha glömt stänga av autocorrect innan tentamen och därför kuggade. Vi hoppas ni alla tar lärdom av detta och kommer ihåg att korrekturläsa allt ni skriver innan ni skickar det, särskilt när det är mycket som står på spel och en liten miss kan innebära vinst eller förlust. Som vanligt erbjuds komplettering inför nästa termin, men tyvärr får vi fortsätta den här terminen med en deltagare mindre ännu en gång. Vi hoppas såklart att detta är en trend som snart kommer sluta, och att vi får se er alla vid uppropet för morgondagens kurs, "Hur stavas Madalitso egentligen?", en kurs som vår prorektor är särskilt engagerad i, klockan 0830 (prick).
Varma hälsningar
Derring-Do, rektor för Bukefalos universitet
Madalitso, prorektor för Bukefalos universitet
Ni lynchade Hedinn som var dårulv
NattDL: 8.30
@fio varnas för missad röstning och ombeds lägga en efterhandsröst snarast!
Åh herregud, imorgon MÅSTE vi alltså lyncha @fio !Vi hoppas såklart att detta är en trend som snart kommer sluta, och att vi får se er alla vid uppropet för morgondagens kurs, "Hur stavas Madalitso egentligen?"
jag kan skruva mer imorgon, har lite fullt upp med sjuka barnet nu.Så om du litade på att jag hade rätt igår, varför röstar du då på mig idag?
Om du nu inte tyckte Hedinn var skum så fanns det ju nio (?) andra att rösta på?
Hur blev jag mest misstänkt på din lista?
Grävande och grävande - jag lynchar ulvar, vad gör du?Jag blir inte klok på någonting, men av de som är uppe just nu känns LenaH och Fio mer skumma än Hedinn och jag tycker att Niyama känns godare än Heffa vilket gör att jag kommer att följa hennes röst på LenaH. Det känns inte som ordentligt grävande från LenaH! Snurrfian röstar på LenaH
Jag tvekade mellan just de två!Tror du hon får svårt med den examinerande uppgiften? I så fall ligger q också illa till
Dags att börja plugga med andra ordTror du hon får svårt med den examinerande uppgiften? I så fall ligger q också illa till
Åh, detta är alltså antitesen till Habinas lek med bara goda, här är alla onda men vi vet inte om det!?Vilken lek, varje dag har en ulv lynchats? Är alla egentligen ulvar? Död i lynch = ulv, död i käk = god.