Störiga saker vi stör oss på - del 9

Livet med exemhäst är inte lätt. Var bor du? Jag har en del täcken (storlek 3-5) kvar efter att jag fick ta bort mitt sto i våras (inte pga exemen)

De är alla lappade och lagade så det känns inte lönt att sälja, men samtidigt tråkigt att slänga boett-täcken.

Bor utanför Falköping. Har fått slänga tre täcken i år.. Surt! Men de var bortom räddning..

Stör mig på grannarna som HAR garage men använder dom som extra förråd istället för att förvara bilen i, så tar dom upp parkeringsplatser och jag får stå långt bort på gatan när jag kommer hem från kvällsjobb :meh:

Jag förvånas mest över folk som kan höra ett ord uttalas korrekt 64 gånger, och ändå fortsätta säga det fel.

Mmm dotterns farfar uttalade hennes namn fel vaaarje gång vi träffades, i fleeera års tid. Jag sa inte rakt ut att han sa fel, men jag uttalade hennes namn många gånger under varje besök bara för att hinta lite... men icke...
Ok att hennes namn är ovanligt, men inte SÅ ovanligt.
Ointresse kanske, nu har vi ej träffats på 5 år... :grin:

Att Facebook bestämmer vilka kommentarer jag ska se, ”mest relevanta” :cautious:, jag vill se alla :rage:
(Ja, jag kan ändra men det är störigt att behövs göra det varje gång jue :arghh:)
Är det inte så att de sorterar bort kommentarer som består av bara taggningar? Det tycker i alla fall jag är rätt skönt att slippa scrolla igenom.

Är det inte så att de sorterar bort kommentarer som består av bara taggningar? Det tycker i alla fall jag är rätt skönt att slippa scrolla igenom.
Vet inte, till viss del kanske, men det dyker upp rätt många till om man väljer att visa alla. Jag vill iallafall se alla kommentarer.

Ytterligare en telefonförsäljare som skulle sälja något tv-paket. Jag har ingen tv. Jag behöver inget mer att titta på, säger jag.
Han kontrar med "Det är som jag brukar säga, man behöver ingen fjälla heller men det kan vara rätt gott på fredagskvällen."

Jag tryckte bort.

Grannen har borrat å bankat hela dagen. Det domsrätt mig med botandet är att han fjantborrar vilket gör så att ett hål tar evigheter än om man kör på ordentligt, är man rädd att gå för djupt då är det ju bara att säta på en tejp bit på borren så man ser när det är dax att sluta...

Ytterligare en telefonförsäljare som skulle sälja något tv-paket. Jag har ingen tv. Jag behöver inget mer att titta på, säger jag.
Han kontrar med "Det är som jag brukar säga, man behöver ingen fjälla heller men det kan vara rätt gott på fredagskvällen."

Jag tryckte bort.
Jag fattar inte riktigt hur telefonförsäljare branschen kan överleva egentligen :confused: Det ringde någon och ville sälja en ny telefon till mig och jag sa jag har precis köpt en ny. Ja men ett sådant här bra erbjudande är korkat att tacka nej till :meh:
Men vad ska jag med två nya telefoner och två abonnemang till så då är jag väl korkad då
De får väl knappast fler kunder genom att förolämpa folk?

Jag tryckte bort.
Fjälla? :confused:

Jag stör mig på att jag lyckats med konsten att köpa äckligt vatten. Till att börja med stör jag mig på att jag p.g.a glömska var tvungen att köpa vatten överhuvudtaget, och att det sen dessutom var äckligt hjälper inte. :meh:

Liknande trådar

Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
92 93 94
Svar
1 860
· Visningar
85 592
Senast: Squie
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 669
Senast: Mineur
·
Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
689
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
25 263
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar