Jaaaa.Stör mig orimligt mycket på folk som cyklar med hälarna på pedalerna och tårna vinklade i princip rakt utåt. Ser obekvämt och bara fel ut.
Hålfotscyklisterna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaaaa.Stör mig orimligt mycket på folk som cyklar med hälarna på pedalerna och tårna vinklade i princip rakt utåt. Ser obekvämt och bara fel ut.
Du menar alltså att man inte skapar trafikfarliga köer man konsekvent, utan anledning, ligger 10 km/h under maxhastighet på vägen?Lagstadgad hastighet? Hastigheten på vägskylten är väl ändå maxhastighet
Hitta inte på vad jag menar.Du menar alltså att man inte skapar trafikfarliga köer man konsekvent, utan anledning, ligger 10 km/h under maxhastighet på vägen?
Jag hittade inte på, jag frågade.Hitta inte på vad jag menar.
Jag påpekade att du måste ha förstått hastighetsgränserna fel, inget annat.
Du skrev att på 90-väg är 90 lagstadgad hastighet. Lagstadgad = den hastighet man enligt lag måste hålla. Det är fel. På 90-väg är 90 högsta tillåtna hastighet.Jag hittade inte på, jag frågade.
För mig är LCHF = Lite choklad hjälper faktiskt
Choklad hjälper mot mycket iallafall
Tittar på fisnka serien om veterinärer.
Undrar om det är finlandssvensk översättning? Nyss kallade de stoets brunst för "löpbeteende".....
Det är helt okej! Morfin är bra grejerHur är det med dig? Kan vi släppa tummarna än?
Hahaha.Haha, visst har vi endel finlandismer, men brunst är nog det vi talar om här också (plus lokala dialektala ord förstås), så löpbeteende är nog bara en kass, okunnig översättning
Jag upptäckte också det rätt nyligenPrecis lärt mig att om någon har svarat på någon annans inlägg då går det att trycka på den lilla pilen så kommer man till inlägget i fråga.
Stör mig på att det hade varit bra å kunna tidigare.