Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
heter det asseptera eller akseptera? Jag har alltid trott det senare men hör det första ofta nuförtiden.Ja! Och ord.
Det heter egentligen. Inte ejenkligen.
heter det asseptera eller akseptera? Jag har alltid trott det senare men hör det första ofta nuförtiden.
Ja men varför säger folk asseptera? Jag stör mig!akseptera. C innan konsonant är K
Ja men varför säger folk asseptera? Jag stör mig!
I know! Och trodde också att det var sådär dumt som du säger, men, jag kom på här sist att man nog ska dra i den lixom... hur ska jag förklara... inte samma håll som den sitter utan på andra ledden (går det att begripa?). Så att det blir som ett handtag.På att jag inte fattar hur man ska öppna en ny Felix Ketchup. De har ju gjort nån ny grej med nån plastsak över pappret som ska göra att det ska vara såååå lätt att öppna ketchupen första gången. Men jag fattar inte , plasten går bara av när jag drar i den.
Hahaha! Nej, men tänk hur du drar när den går av, du drar längs med eller hur? Vrid flaskan ett halvt varv och vik upp flärpen, nyp tag i den när den står rakt upp och dra av hela pappret. Bättre?@cambodia fattar ingenting kan du spela in en instruktionsvideo?
Jag röstat för instruktionsfilm.Hahaha! Nej, men tänk hur du drar när den går av, du drar längs med eller hur? Vrid flaskan ett halvt varv och vik upp flärpen, nyp tag i den när den står rakt upp och dra av hela pappret. Bättre?
Hahaha! Nej, men tänk hur du drar när den går av, du drar längs med eller hur? Vrid flaskan ett halvt varv och vik upp flärpen, nyp tag i den när den står rakt upp och dra av hela pappret. Bättre?
Härligt, mission accomplishedTror jag fattar, ska bara komma ihåg det om ett halvår när nästa flaska ska öppnas
Vad som var kvar av Figges eksemtäcke i morse
Visa bifogad fil 19233
Hur bär han sig åt? Det finns inga träd i hagen, ingenting att klia sig mot. Har han en så ihärdig kompis?
I vilket fall stör det mig, för nu måste jag bestämma om jag ska lägga tid på att laga eller kasta och vara tvungen att köpa nytt, igen.