Ett ställe där man inte syns om man inte klär sig enligt koden. Ingen ser en när man vill ha hjälp.
Ok, det har jag aldrig varit med om. Kan tillägga att jag inte är speciellt trendig eller inne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ett ställe där man inte syns om man inte klär sig enligt koden. Ingen ser en när man vill ha hjälp.
JössesPå min chef(s dåliga minne). Herregud, den karln kan verkligen skrämma livet ur mig! Fick ett mail för en timme sedan: "Hur går det med rapporten om xxx?". Jag hade inte en susning om vad han pratade om, och hann få riktigt mycket panik medan jag rotade igenom alla mina mail och anteckningar utan att hitta någonting om en sådan rapport. Jag fick till slut maila tillbaka och säga "Jag är ledsen, men jag vet faktiskt inte vad du pratar om. Kan du specificera vad du menar?".
Det visade sig att han pratade om en grej jag skrev för flera veckor sedan, som jag redan skickat till honom och som han har laddat ner för lika många veckor sedan! Men det hade han glömt. Sjukt lättad över att det i alla fall inte var mitt fel!
Bli aldrig egen företagare då. Inom handel.Mina arbetstider! Jobbar just nu 10-18, efter midsommar blir det 10-19 under hela sommaren (förutom semestern såklart...). Hinner inte med något varken före eller efter jobbet. Jag vill också jobba typ 7-16 och ha ett liv även på vardagarna
Mina arbetstider! Jobbar just nu 10-18, efter midsommar blir det 10-19 under hela sommaren (förutom semestern såklart...). Hinner inte med något varken före eller efter jobbet. Jag vill också jobba typ 7-16 och ha ett liv även på vardagarna
Det tänker jag inte bli hellerBli aldrig egen företagare då. Inom handel.
07.00-18.00 mån-fre
09.00-14.00 lör
Söndag går åt för pappersjobb.
Jag gör. Fungerar mycket bättre på ett 7-16 schema lägger mig ungefär samma tid oavsett...Man hinner inte med mer för att jobbar 7-16. Har jobbat 9-18 I flera år och då skjuter man bara på tiden man lägger sig istället.
Jag skulle lagt mig samma tid och behövt utnyttja tiden före jobb till att städa och tvätta etc.Man hinner inte med mer för att jobbar 7-16. Har jobbat 9-18 I flera år och då skjuter man bara på tiden man lägger sig istället.
Jag skulle lagt mig samma tid och behövt utnyttja tiden före jobb till att städa och tvätta etc.
Men haft svårt att komma igång när jag i tanken ska förbereda mig för arbetsdagen och dessutom behöva snegla på klockan istället för att göra i det tempo det blir, och tills det är klart.
Hade helt klart fungerat sämre med de tiderna.
På min chef(s dåliga minne). Herregud, den karln kan verkligen skrämma livet ur mig! Fick ett mail för en timme sedan: "Hur går det med rapporten om xxx?". Jag hade inte en susning om vad han pratade om, och hann få riktigt mycket panik medan jag rotade igenom alla mina mail och anteckningar utan att hitta någonting om en sådan rapport. Jag fick till slut maila tillbaka och säga "Jag är ledsen, men jag vet faktiskt inte vad du pratar om. Kan du specificera vad du menar?".
Det visade sig att han pratade om en grej jag skrev för flera veckor sedan, som jag redan skickat till honom och som han har laddat ner för lika många veckor sedan! Men det hade han glömt. Sjukt lättad över att det i alla fall inte var mitt fel!
Fast dina muskelfästen kanske behöver lite vila också Skulle du inte enbart lyfta armen för att borsta tänderna enligt din sjukgymnast/läkare Vill bestämt minnas att du skrev det bara för ett litet tag sedan.Jag är stör mig på att inte Diklofenaken hjälper mot mina inflammerade muskelfästen efter att ätit dom en vecka men jag kanske har för bråttom