TheRedLightning
Trådstartare
Stör mig på folk som felparkerar, så man inte kommer in på rastplatser, som det är tänkt, samt att det verkar vara ont om plats för ett 24-meters ekipage...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det var lite av en pärs! Vid sådana tillfällen är jag enormt glad att vi skickar filer via en tjänst som ger bekräftelsemail både på att man skickat och att mottagaren laddat ner, så att man kan bevisa vad som faktiskt hänt och exakt när.Jag fick magsår bara av att läsa första stycket!
Bilen ville fortfarande inte starta, puttade ut den ur carporten, öppnade motorhuven försökte lista ut var jag överhuvudtaget skulle börja. Tänker jag gör ett försök till och den startarJag blir galen på min bil som rätt var det är inte startar
Men det är inget fel enligt verkstaden för där startar den
Och det är inte batteriet som behöver laddas
Jag stör mig förvisso alltid på mina kollegor men.. jag är så JÄVLA trött på att jag i princip måste detaljstyra allt. Jag måste kolla att hästarna får rätt täcken, hamnar i rätt hage, att ingen häst lämnas ensam ute, att foderkärran inte fylls upp till toppen (låter inte som en big deal men när den fylls på jämnt och städnigt går ju fodret i botten aldrig åt + kärran blir jävligt tung), etc etc i all oändlighet.
Hmm Trodde det gällde första kvällen baraFast dina muskelfästen kanske behöver lite vila också Skulle du inte enbart lyfta armen för att borsta tänderna enligt din sjukgymnast/läkare Vill bestämt minnas att du skrev det bara för ett litet tag sedan.
Och inte slänga tanter i pooler
Kanske lite längre än såHmm Trodde det gällde första kvällen bara
Just nu har jag bara en kollega och det är en av de gamla sas, men det verkar gälla alla som kommer och går hät ändå. (Och ja, jag gnäller mycket men jag blir sån när jag är frustrerad och trött. Jag överdriver säkert en del men..)Jag kommer ihåg du skrev om detta för ganska länge sedan? Har det inte blivit det minsta bättre? Är det samma kollegor eller nya?
Jag använder en istället för man.Störande hur många som skriver en i texter hela tiden.
En gör det och en gör så. En vaddå ???
Men va i...? Satan vad dåligt!Samma som i måndags.
Tog dessutom en bild på schemat på väggen i måndags där det stod att jag hade ett pass idag. Men ne kommer ditt inget pass.
Japp, inte glad. Tar tid från annat jag hade kunnat göra.Men va i...? Satan vad dåligt!
Ja det förstår jag. Jag hade varit rosenrasande.Japp, inte glad. Tar tid från annat jag hade kunnat göra.
Bra att du tog en bild Har du pratat med chef eller schemaläggaren? För något funkar ju uppenbarligen inte som det skaSamma som i måndags.
Tog dessutom en bild på schemat på väggen i måndags där det stod att jag hade ett pass idag. Men ne kommer ditt inget pass.
Japp, dom ska prata om det.Bra att du tog en bild Har du pratat med chef eller schemaläggaren? För något funkar ju uppenbarligen inte som det ska
Japp, känns som hela eftermiddan försvan iochmed att man gjorde sig iordning tog sig ditt å så blir det att man pratar lite med kollegor å sen ska ta sig hem.Ja det förstår jag. Jag hade varit rosenrasande.