Störiga saker vi stör oss på - del 9

Stör mig på folk som felparkerar, så man inte kommer in på rastplatser, som det är tänkt, samt att det verkar vara ont om plats för ett 24-meters ekipage...

Att folk verkar helt ha tappat sitt sunda förnuft! :mad: En kvinna blev påkörd tidigare idag i Malmö. Vittnen stod och filmade istället för att hjälpa till??!! :rage:O_o:wtf::turd:

Jag blir galen på min bil som rätt var det är inte startar :rage::arghh::eek:
Men det är inget fel enligt verkstaden :meh:O_o för där startar den :devil:
Och det är inte batteriet som behöver laddas

Jag stör mig förvisso alltid på mina kollegor men.. jag är så JÄVLA trött på att jag i princip måste detaljstyra allt. Jag måste kolla att hästarna får rätt täcken, hamnar i rätt hage, att ingen häst lämnas ensam ute, att foderkärran inte fylls upp till toppen (låter inte som en big deal men när den fylls på jämnt och städnigt går ju fodret i botten aldrig åt + kärran blir jävligt tung), etc etc i all oändlighet.

Jag blir galen på min bil som rätt var det är inte startar :rage::arghh::eek:
Men det är inget fel enligt verkstaden :meh:O_o för där startar den :devil:
Och det är inte batteriet som behöver laddas
Bilen ville fortfarande inte starta, puttade ut den ur carporten, öppnade motorhuven försökte lista ut var jag överhuvudtaget skulle börja. Tänker jag gör ett försök till och den startar O_o :eek:
Va ändå in i h-vete kan det vara :cautious:

Jag stör mig förvisso alltid på mina kollegor men.. jag är så JÄVLA trött på att jag i princip måste detaljstyra allt. Jag måste kolla att hästarna får rätt täcken, hamnar i rätt hage, att ingen häst lämnas ensam ute, att foderkärran inte fylls upp till toppen (låter inte som en big deal men när den fylls på jämnt och städnigt går ju fodret i botten aldrig åt + kärran blir jävligt tung), etc etc i all oändlighet.

Jag kommer ihåg du skrev om detta för ganska länge sedan? Har det inte blivit det minsta bättre? Är det samma kollegor eller nya?

Fast dina muskelfästen kanske behöver lite vila också :o Skulle du inte enbart lyfta armen för att borsta tänderna enligt din sjukgymnast/läkare ;) Vill bestämt minnas att du skrev det bara för ett litet tag sedan. :)
Och inte slänga tanter i pooler :p
Hmm Trodde det gällde första kvällen bara

Jag kommer ihåg du skrev om detta för ganska länge sedan? Har det inte blivit det minsta bättre? Är det samma kollegor eller nya?
Just nu har jag bara en kollega och det är en av de gamla sas, men det verkar gälla alla som kommer och går hät ändå. (Och ja, jag gnäller mycket men jag blir sån när jag är frustrerad och trött. Jag överdriver säkert en del men..)

Samma som i måndags.

Tog dessutom en bild på schemat på väggen i måndags där det stod att jag hade ett pass idag. Men ne kommer ditt inget pass. :rage:

Liknande trådar

Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
93 94 95
Svar
1 887
· Visningar
86 816
Senast: sthu
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 674
Senast: Mineur
·
Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
692
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
25 263
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar