Folk som tycker att de har rätt att komma med halvspydiga kommentarer om min häst bara för att de tycker att fjordingar är skräp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Idioter.Folk som tycker att de har rätt att komma med halvspydiga kommentarer om min häst bara för att de tycker att fjordingar är skräp.
Har du påslaget internetdelning? Det har inte jag och jag får aldrig några såna där förfrågningar.Bluetooth har bara hänt ett par, tre gånger. Wifit däremot har slagit på sig tre gånger den senaste timmen och frågat om jag vill ansluta till/dela internet med främlingars telefoner. Antar att det finns färre saker som kan trigga bluetoothen, eller nåt sånt. Det som irriterar mest egentligen är nog att jag inte hittar av-knappen
Jag stör mig på den här sjukt onödiga och tråkiga s k "vintern" som bara har bjudit på regn i mängder och nu i mars när vi ser fram emot vår, då behagar det frysa och snöa?! Bara för att töa typ direkt och ge mer blöta. Det är så sankt och grönt överallt så det är löjligt
*tar ett par djupa andetag*
Nu känns det lite bättre om det inte varit för att det nu ska frysa igen efter ihållande regn
Tja, det är ju lite olika.
vi har 30-40 cm snö. Och minusgrader.
Enligt yr.no ska det bli 10-15 minus på natten och 4-6 minus dagtid närmsta veckan.
Fördelen är ju att det inte är så blött, förstås.
Nä. Hade dock på ”fråga om anslutning” i inställningar, gissar att det är den. Tyvärr står det även ”automatisk anslutning till kända nätverk” under samma reglage, så frågan är om den inte kommer hitta wifit hemma automatiskt nu när jag slog av den... det var bättre förr!!Har du påslaget internetdelning? Det har inte jag och jag får aldrig några såna där förfrågningar.
På min telefon (iPhone) kan man swipa uppåt på startskärmen, trycka på någon av symbolerna för mobildata eller bluetooth tills det kommer upp en större ruta där internetdelning finns med och slå av den.
Fjordingar är ju bara bäst heart Spelar ingen roll att jag hanterar fina tävlingshästar till vardags, att ha en fjording är, och kommer alltid vara, min största dröm Men som ägare till avdankad travare så vet jag hur det känns...Folk som tycker att de har rätt att komma med halvspydiga kommentarer om min häst bara för att de tycker att fjordingar är skräp.
Samma med hostan och browniesarna.Jag stör mig på halsont, hosta, spyor till följd av hosta, lock för örat, nästäppa, snor, trötthet, sömnlöshet, huvudvärk, att hostdämpande aldrig hjälper på mig och på att jag inte har ett utdragbart badkar i väggen.
Som pricken över i var mina brownies typ 2 sekunder för länge i ugnen också. Hade kunnat döda någon om jag inte bara gått runt som en jävla zombie helt borta i huvudet.
Folk som tycker att de har rätt att komma med halvspydiga kommentarer om min häst bara för att de tycker att fjordingar är skräp.
Jag stör mig på imbecilla radiopratare.
Möjligen har jag sagt det förut, men då får detta inlägg visa att jag fortfarande stör mig på dem.
Jag pratar om exempelvis P3 Morgon (och dess artfränder i andra kanaler). Förstklassig rikstäckande offentligfinansierad sändningstid som används till fulimproviserat infantilt flams där enda målet är att det inte får bli tyst. Häromdagen ägnades en halvtimme åt att halvinternt flabba i mun på varandra kring att ingen hade förberett någonting att prata om...
Parallellt stör jag mig på att det finns en massa människor som inte håller med mig, utan menar att det är riktigt bra radio.