Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För att folk är totala idioter.En person som precis la upp en bild på sina barn i duschen på facebook. Nakna. Visserligen censurerade men ändå... Varför? Jag förstår inte...
Jag blir ledsen. På riktigtFör att folk är totala idioter.
Läste veterinär istället för vetevärmareJust nu är jag extremt störd på min huvudvärk. Jag hoppas min vetevärmare kommer att avhjälpa det hela.
ungefär som när man är akut skitnödig och har bråttom till dass. Då springer det alltid hundar/hund framför fötterna och försöker försena en eller få en att ramla.Hunden som bara springer framför fötterna på mig, ska springa efter så fort jag rör mig och bara är totalt asjobbig idag Vet inte vad fasen det är med henne
Läste veterinär istället för vetevärmare
Exakt såungefär som när man är akut skitnödig och har bråttom till dass. Då springer det alltid hundar/hund framför fötterna och försöker försena en eller få en att ramla.
Åååh min kollega hade problem med sin e-post. Det gick inte att skicka. Hon undrade om inboxen kanske var full (hon hade typ 20 mail). Jag bad henne visa hur hon loggade in. Hon klickade upp mailprogrammet, och då en ruta med "vänligen skriv ditt lösenord här" kom upp så klickade hon bort den och förklarade frustrerad att det inte går att skicka mail. Hon hade ringt helpdesk och var alldeles förstörd.Folk som är makalöst okunniga på datorer, knappt kan hantera ett tangentbord och ber mig om hjälp. Jag får nästan utbrott och lägger mig på golvet och skriker i den situationen.
Exempel: en person vill ha hjälp med sin mejl och ska skriva sin mejladress. Adressen är personens namn och denne har ett å i efternamnet vilket i adressen ska skrivas som a. Medan hen lååångsamt plitar ner sitt förnamn och en punkt tänker jag "hen kommer skriva å. Hen kommer skriva å. Hen kommer skriva å". Hen skrev å.
Elller, en person frågar om en funktion i ett program. Frågar mig "Ligger den under den här fliken?" och svävar med markören över fliken utan att klicka. Krävde mycket självbehärskning för att inte ruska om hen och skrika "klicka så ser du för i helvete!" i hens ansikte.
Åååh min kollega hade problem med sin e-post. Det gick inte att skicka. Hon undrade om inboxen kanske var full (hon hade typ 20 mail). Jag bad henne visa hur hon loggade in. Hon klickade upp mailprogrammet, och då en ruta med "vänligen skriv ditt lösenord här" kom upp så klickade hon bort den och förklarade frustrerad att det inte går att skicka mail. Hon hade ringt helpdesk och var alldeles förstörd.
Det är alltså en person som är dryga trettio år.
Tack, det hjälpte inte ens att sonen var med som t.o.m. har samma efternamn. Nåja nytt legg finns att hämta ut hos polisen på Kungsholmen på måndag.Jag bor inte jättenära men jag har nära till en buss som går förbi Bergshamra Om det behövs kan jag åka ut och intyga att du är du!
Vad e detta?Ordet ”öppenhjärtig”.
För mig är det logiskt att det heter öppenhjärtlig.
Hjärtlig - öppenhjärtlig.
Vad menar du?Vad e detta?
öppenhjärtlig Vad är det?Vad menar du?
Precis som det låter. Öppen+hjärtlig. Öppenhjärtlig. Att man har ett varmt och öppet hjärta.öppenhjärtlig Vad är det?
Nej inte enligt min ordbok.