Nej inte enligt min ordbok.
ÖppenhjärtLig
Hmm, hittade denna artikel:
https://www.dn.se/blogg/spraket/2008/12/09/oppenhjartig-och-omstandlig-1945/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ÖppenhjärtLig
ÖppenhjärtLig
Jag älskar att det finns multipla förklaringarPrecis som det låter. Öppen+hjärtlig. Öppenhjärtlig. Att man har ett varmt och öppet hjärta.
Nej, det heter öppenhjärtig. Och det betyder uppriktig, har inget med hjärtlig att göra. Skaffa SAOL:s app så ser du.Nej inte enligt min ordbok.
ÖppenhjärtLig
Du missade egentligen inget. Personligen tycker jag att det är skönt att den är stängd.Vart tog slasktråden för dejting vägen? Den verkar vara helt försvunnen. Stör mig på att här kollar jag på film och missar all action här.
Det är synd, jag skulle gilla ett roligt inlägg av @Oldie i den men hann inte innan den rök.Vart tog slasktråden för dejting vägen? Den verkar vara helt försvunnen. Stör mig på att här kollar jag på film och missar all action här.
Oh jag kanske kan ge min far ditt nummer? Så slipper jag att han ringer mig när jag typ jobbar för att fråga hur en gör ett @Folk som är makalöst okunniga på datorer, knappt kan hantera ett tangentbord och ber mig om hjälp. Jag får nästan utbrott och lägger mig på golvet och skriker i den situationen
Det var på g, jag lovar men /mod hann före
Men jag såg det du skrev, hann bara inte gilla.Det var på g, jag lovar men /mod hann före
Oh jag kanske kan ge min far ditt nummer? Så slipper jag att han ringer mig när jag typ jobbar för att fråga hur en gör ett @
Den var full av många bra inlägg, gissar att det gick överstyr. Synd, men men.
Det heter ju nåt roligt på norska! Nu stör jag mig på att jag inte kommer på vad.Stör mig på att swish har ett namn som alldeles för många inte kan stava till. Swischar skriver de och nu såg jag även swichar.
Vipps!Det heter ju nåt roligt på norska! Nu stör jag mig på att jag inte kommer på vad.
Vipps!
Tack men jag har SAOL. Det är först för ca fem år sen jag började höra ordet öppenhjärtig. Ordet stör mig, det borde heta öppenhjärtad.Nej, det heter öppenhjärtig. Och det betyder uppriktig, har inget med hjärtlig att göra. Skaffa SAOL:s app så ser du.
Nej herregud det räcker med de tillfällen jag hjälper min egen mamma:Oh jag kanske kan ge min far ditt nummer? Så slipper jag att han ringer mig när jag typ jobbar för att fråga hur en gör ett @
Nej herregud det räcker med de tillfällen jag hjälper min egen mamma:
"Klicka där. DÄR! "
"Varför blir du så arg? "
Pedagogik är inte min grej.
Jag stör mig på imbecilla radiopratare.
Möjligen har jag sagt det förut, men då får detta inlägg visa att jag fortfarande stör mig på dem.
Jag pratar om exempelvis P3 Morgon (och dess artfränder i andra kanaler). Förstklassig rikstäckande offentligfinansierad sändningstid som används till fulimproviserat infantilt flams där enda målet är att det inte får bli tyst. Häromdagen ägnades en halvtimme åt att halvinternt flabba i mun på varandra kring att ingen hade förberett någonting att prata om...
Parallellt stör jag mig på att det finns en massa människor som inte håller med mig, utan menar att det är riktigt bra radio.