Mineur
Moderator
En "cool" förkortning för charkvaror, tydligen.Vad är det?
Vet inte hur utbrett det är, men personen jag tänker på har länge använt uttrycket flitigt i alla fall!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En "cool" förkortning för charkvaror, tydligen.Vad är det?
Avocado kan funka som substitut ifall du har det!Stör mig att vi inte har bananer hemma! Tänkte göra något hurtigt och nyttigt mellanmål med chokladproteinpulver i, typ muffins och mer eller mindre alla recept jag fann innehåller mosad banan
Nej men gud så larvigt! Det var ju riktigt fult.En "cool" förkortning för charkvaror, tydligen.
Vet inte hur utbrett det är, men personen jag tänker på har länge använt uttrycket flitigt i alla fall!
Avocado kan funka som substitut ifall du har det!
Japp! Japp!Nej men gud så larvigt! Det var ju riktigt fult.
Ah, då blir det klurigare! Charkisar kanske kan funka?Tyvärr, avocado har jag aldrig hemma
Japp! Japp!
Ah, då blir det klurigare! Charkisar kanske kan funka?
(förlåt, var tvungen. Ska sluta skriva det där "ordet" nu, innan det smyger sig in i min vokabulär på riktigt.)
Ja, föris har jag sett! Arma personal. Just när de trodde att "dagis" var över så kom "föris"Haha! Jag har lite allmänt svårt för "coola" förkortningar som mellis, föris, frulle osv
Ja, föris har jag sett! Arma personal. Just när de trodde att "dagis" var över så kom "föris"
Ja, jag använder också dagis. Men då blir man då och då uppläxad av personal som anser det nedvärderande. Men de kanske ändrar sig nu, föris låter ju förfärligtEller hur Dagis använder jag dock, men föris gör det nästan ont att säga
Ja, jag använder också dagis. Men då blir man då och då uppläxad av personal som anser det nedvärderande. Men de kanske ändrar sig nu, föris låter ju förfärligt
PlitisDet stör jag mig på! En FB-vän delade en upprörd insändare kring dagis. Jag blev genast inspirerad och kände mig kränkt av att det finns människor som kallar mitt yrke för fångvaktare och kallar anstalt för kåk
Skriv en insändare!OBS! Jättekränkt!
Buren., finkan.Det stör jag mig på! En FB-vän delade en upprörd insändare kring dagis. Jag blev genast inspirerad och kände mig kränkt av att det finns människor som kallar mitt yrke för fångvaktare och kallar anstalt för kåk
Så du säger föris i sängen? Frågan är väl om du får vara med på Buke dåOk, jag tänkte direkt förspel eller förfest när ni skrev "föris". Så mogen är jag!