Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ett av världens finaste namn
Väldigt partisk
Fast det är blir ju helfel, det är bättre att bli arg och säga ifrån än att gå och bygga upp en irritation tills man exploderar. Både du och din syster behöver kanske bli bättre på att prata klarspråk istället för att gå som katten runt het gröt? Jag tror att ni båda skulle må mycket bättre utan hintar och att ni istället pratade med varandra.Jag vet. Måste bättra mig där. Jag har en stark konflikträdsla.
Fast det är blir ju helfel, det är bättre att bli arg och säga ifrån än att gå och bygga upp en irritation tills man exploderar. Både du och din syster behöver kanske bli bättre på att prata klarspråk istället för att gå som katten runt het gröt? Jag tror att ni båda skulle må mycket bättre utan hintar och att ni istället pratade med varandra.
Haha! Kan ana att du har stark koppling till det.
Typ så så barnens farmor. Efter att barnet fått sitt namn.Men seriöst
Hade någon sagt så till oss när vi valde namn till barnen så hade personen fått ett kvastskaft i röven
Gissar att hen hade några alternativa fina namn också
Hehe, vid vår fredagsfika för ett par veckor sedan hade han som var ansvarig skickat ut "Fika nu" till typ 150 pers i stället för de vanliga 10-12. Han blev lite nervös när han kom med sina två vetekransar och en rulle BallerinaI torsdags var det en chef i kommunen som skickade ut ett mail gällande ett inställt överlämningsmöte (det är väldigt tydligt vad det gäller), råkade av misstag skicka det till "alla" i hela kommunen (alltså ca 2000 pers).
Nu svarar en massa människor via "svara alla"-knappen och skriver;
- Jag ska nog inte ha detta
- jag jobbar på bygg, förstår inte varför jag får detta
- Detta har nog kommit fel, men om det är rätt behöver jag underlag på vad det gäller.
- Det har kommit fel
osv osv osv....
MEN SLUTA SVARA ALLA!! "alla andra" fattar att det kommit fel - man ser ju uppe i adressfältet att det gått till varenda mailgrupp. Och det är jävligt uppenbart att "Janne på bygg" inte berörs av detta.
Hehe, vid vår fredagsfika för ett par veckor sedan hade han som var ansvarig skickat ut "Fika nu" till typ 150 pers i stället för de vanliga 10-12. Han blev lite nervös när han kom med sina två vetekransar och en rulle Ballerina
Hehe, vid vår fredagsfika för ett par veckor sedan hade han som var ansvarig skickat ut "Fika nu" till typ 150 pers i stället för de vanliga 10-12. Han blev lite nervös när han kom med sina två vetekransar och en rulle Ballerina
Låter som en normal fredagsfika hos ossDet kunde ju ha utvecklat sig till "Slaget om vetekransarna"
I torsdags var det en chef i kommunen som skickade ut ett mail gällande ett inställt överlämningsmöte (det är väldigt tydligt vad det gäller), råkade av misstag skicka det till "alla" i hela kommunen (alltså ca 2000 pers).
Nu svarar en massa människor via "svara alla"-knappen och skriver;
- Jag ska nog inte ha detta
- jag jobbar på bygg, förstår inte varför jag får detta
- Detta har nog kommit fel, men om det är rätt behöver jag underlag på vad det gäller.
- Det har kommit fel
osv osv osv....
MEN SLUTA SVARA ALLA!! "alla andra" fattar att det kommit fel - man ser ju uppe i adressfältet att det gått till varenda mailgrupp. Och det är jävligt uppenbart att "Janne på bygg" inte berörs av detta.
Det händer i sambons kommun också, han blir lika störd av det varje gång
Det håller fortfarande på.
"Jag ska inte ha detta mailet"
"Varför kommer detta till mig?"
Jag har mailat kommunens kontaktcenter och bett dem lägga ut en uppmaning på intranätet att SLUTA SVARA
Går det inte att logga in via dator med BankID?Stör mig på att Kivra bara har mobilt bankID som inloggningsmetod Min mobil är på lagning och jag har nu en väldigt fashionabel Sony Ericsson från 2009 som man kan ringa och smsa med och that's it. Alltså kommer jag inte åt mina räkningar på Kivra nu