Störiga saker vi stör oss på, del 38

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Görel
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 397
  • Visningar Visningar 63 615
Reflekterar över att en gång var jag en människa men nu är jag mer som något som lanat i 2 dygn på minimal sömn och mat.

Ok liiiiite dramatiskt men aldrig i hela helvetet att jag gör om denna nedladdning av bilder. Helt galet att det inte gick att köpa mer utrymme för att mobilt bankid inte var åtkomligt och jag inte har något på annan enhet...Kanske det går att fixa till på min förra telefon men alltså... Ska styra upp alla mina bilder i år. Jag lovar! Hört att AI kan det? :p

Nu får vi hoppas att telefonen kan återhämta sig från sin mentala kollaps som jag inte förstår så jag kan... göra något med den? Lyckades iaf logga in på Storytel på "surfplatta äldre än gatan" så har kunnat fortsätta på min spännande bok men vet inte riktigt om den går att koppla till hörlurar så jag kan släpa den på bussen. Håhåjaja:bag::nailbiting:

Stopp idag igen i avloppet.
Går bra med mina hemma och vara ledig i lugn och ro och bara göra typ inget.

Verkar som att det kan vara större stopp längre bort då det kom tillbaka direkt. Bara invänta kavalleriet igen då ...

Trodde då veckan bara kunde bli bättre. 😑

Beslöt mig för att starta upp Mannen igen (robotdamsugaren) och insåg varför jag ställde undan den. Tror jag har för mycket möbler + att mina soffor inte är lika höga överallt så fanskapet fastnar hela tiden. Den snurrade dessutom runt överallt utom där det behövdes.

Sjukt störande att den inte klarar sig själv, då försvinner ju hela ideén med fanskapet.

Beslöt mig för att starta upp Mannen igen (robotdamsugaren) och insåg varför jag ställde undan den. Tror jag har för mycket möbler + att mina soffor inte är lika höga överallt så fanskapet fastnar hela tiden. Den snurrade dessutom runt överallt utom där det behövdes.

Sjukt störande att den inte klarar sig själv, då försvinner ju hela ideén med fanskapet.
Ja samma här. Måste upp med köksstolarna , se till att Göran kommer åt överallt
Visst är det skönt när han är klar men det är ett jobb innan han kan köra

Stopp idag igen i avloppet.
Går bra med mina hemma och vara ledig i lugn och ro och bara göra typ inget.

Verkar som att det kan vara större stopp längre bort då det kom tillbaka direkt. Bara invänta kavalleriet igen då ...

Trodde då veckan bara kunde bli bättre. 😑
Nu är det filmat och spolat lite till.
Så bara att slå på tvättmaskin igen och se vad som sker. Annars får jag ringa igen.
Går bra nu.
Behövde inte vänta hela dagen iaf...

Stör mig på att all media tjatar om hur vi ska sänka EL-priset och vad dyr ELen är.

INGEN tar upp frågan att det dyra för oss konsumenter är nätägarens priser för leverans av el och den kan vi inte ens välja (i samma land som avvecklar monopol med slogan "att du ska kunna välja fritt"), utan det är uppgjort vem som får leverera var och prissättningen är fri + skatt och moms på det hela :mad:
Förra månaden var min kostnad till nätägaren 4 ggr så hög som till el-leverantören :rage:
(i mitt fall är det Finnarna som skrattar hela vägen till banken - grattis Finland)

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
99 100 101
Svar
2 018
· Visningar
93 044
Senast: Görel
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
100 095
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
129 487
Senast: Lilla
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 20/12 Arbetsterapeut Julia, startade film om sömn/sömnbrist. Jag hann inte se vad den hette. En stor del av människor mellan 18-35...
Svar
2
· Visningar
662
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka