Att jag är så sjukt hungrig redan nu...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ser läskig ut Som att den ska vrida på huvudet när som helst.På tal om lyktstolpar (ok ingen har sagt något om det just nu) måste jag nästan lägga ut denna! Kolla vilken häftig den har hår och allt
Visa bifogad fil 157557
Sen en störning… hmm måste komma på nån
Ja det får bli förkylningen. Den är störande.
Easy park har inte ens några gratisalternativ i Stockholm, inte ens om man kollar hemsidan.Jag stör mig på att appen Betala P tagits bort och ersatts av kommersiella alternativ. De aktörer som skulle ta över och haft som villkor att det ska finnas gratisalternativ är krångliga och jag har förstått att för flera av dem måste man gå in på hemsidan istället för att använda appen för att slippa avgifter.
Har själv inte använt det ännu då jag har garageplats men kommer nog behöva snart, och drar mig för det då det verkar ha blivit så krångligt.
Gäller alltså parkering i Stockholm.
Läste någonstans att Parkster har gratisalternativ i sin app så jag har laddat ner den men inte kollat om det stämmer.Easy park har inte ens några gratisalternativ i Stockholm, inte ens om man kollar hemsidan.
EasyPark har någon sorts webapp, som de kallar det, sen september där man serviceavgiften i Sthlm.Easy park har inte ens några gratisalternativ i Stockholm, inte ens om man kollar hemsidan.
Ja, men inga gratisparkeringar.EasyPark har någon sorts webapp, som de kallar det, sen september där man serviceavgiften i Sthlm.
Hu jäklar vad det ser kusligt ut Någon sorts blandning mellan en dödsätare och någon som blivit hängd eller korsfäst där i stolpenPå tal om lyktstolpar (ok ingen har sagt något om det just nu) måste jag nästan lägga ut denna! Kolla vilken häftig den har hår och allt
Visa bifogad fil 157557
Sen en störning… hmm måste komma på nån
Ja det får bli förkylningen. Den är störande.
Eller spinoff grupper "utan en massa regler". Som sedan plötsligt har en massa oskrivna regler istället, för i den här gruppen gör man minsann både si och såVissa facebook-grupper....
De grupper som startas för att det är 'för hårt klimat' i de vanliga stora grupperna i ämnet med syfte att vara lite generiskt 'snälla' utan att egentligen specificera vad snällt är. Har gärna med 'Vi som...' eller 'Vi i...'' i gruppnamnet. De är i min erfarenhet minst lika otrevliga som de 'osnälla' grupperna bara på ett annat sätt vilket är extremt frustrerande till och från. Ibland undrar jag varför jag envisas med att vara med i dom.
Ah läste lite för snabbtJa, men inga gratisparkeringar.
Vissa facebook-grupper....
De grupper som startas för att det är 'för hårt klimat' i de vanliga stora grupperna i ämnet med syfte att vara lite generiskt 'snälla' utan att egentligen specificera vad snällt är. Har gärna med 'Vi som...' eller 'Vi i...'' i gruppnamnet. De är i min erfarenhet minst lika otrevliga som de 'osnälla' grupperna bara på ett annat sätt vilket är extremt frustrerande till och från. Ibland undrar jag varför jag envisas med att vara med i dom.
Tänkte precis nämna dessa. Oftas är det några som klagat väldigt högt över regler och "censur", så skapar de en ny grupp utan att inse att det största problemet i de gamla grupperna oftast var de själva.Eller spinoff grupper "utan en massa regler". Som sedan plötsligt har en massa oskrivna regler istället, för i den här gruppen gör man minsann både si och så