Störiga saker vi stör oss på, del 37.

Fortsätter störa mig på att jag inte kan nyttja ångerrätten då jag startade en stream och upptäckte att det inte alls var reklamfritt:
"Om du däremot loggar in i Tjänsten och aktiverar streaming av innehåll (t.ex. ser en match, ett serieavsnitt eller en film) samtycker du till att vi påbörjar fullgörandet av Tjänsten, även om ångerfristen inte skulle ha löpt ut. Detta innebär att du saknar ångerrätt från och med den tidpunkt då streaming av innehåll aktiveras."

Köpte tv4play+ för att se knockout-hoppningen men har inte appen på iPaden så gick in på tv4play.se för att se den men då står det att sändningen är avslutad!
Letade efter den men den finns inte nånstans, däremot finns ca 10 kommande sändningar på +

Skrev ett mail via deras hemsida att jag vill använda ångerrätten. Ev kan de hävda att jag började streama eftersom jag kollade gratissändningen på play i appen på tfn samtidigt som den gick på tv. :rage: Kommer få svar om 1-3 dagar stod det.
Ska inte kolla på tv4play alls tills jag fått svar. *sur*
Det kan väl inte vara så att man måste ha tv4play sport + för att se ett showinslag (knockouthoppningen) men bara vanliga + för att se alla andra sändningar?? För det är så det ser ut när jag är inne i appen.

:down:

Fortsätter störa mig på att jag inte kan nyttja ångerrätten då jag startade en stream och upptäckte att det inte alls var reklamfritt:
"Om du däremot loggar in i Tjänsten och aktiverar streaming av innehåll (t.ex. ser en match, ett serieavsnitt eller en film) samtycker du till att vi påbörjar fullgörandet av Tjänsten, även om ångerfristen inte skulle ha löpt ut. Detta innebär att du saknar ångerrätt från och med den tidpunkt då streaming av innehåll aktiveras."
Reklamera tjänsten, om det stod att den skulle vara reklamfri.

Köpte tv4play+ för att se knockout-hoppningen men har inte appen på iPaden så gick in på tv4play.se för att se den men då står det att sändningen är avslutad!
Letade efter den men den finns inte nånstans, däremot finns ca 10 kommande sändningar på +

Skrev ett mail via deras hemsida att jag vill använda ångerrätten. Ev kan de hävda att jag började streama eftersom jag kollade gratissändningen på play i appen på tfn samtidigt som den gick på tv. :rage: Kommer få svar om 1-3 dagar stod det.
Ska inte kolla på tv4play alls tills jag fått svar. *sur*
Det kan väl inte vara så att man måste ha tv4play sport + för att se ett showinslag (knockouthoppningen) men bara vanliga + för att se alla andra sändningar?? För det är så det ser ut när jag är inne i appen.

:down:
Jag är så jävla arg på tv4 nu.. 😅:banghead:

Vet inte om jag ska logga in och säga upp +, då kanske det räknas som uppsägning och inte ångrat köp? Kan avvakta till nästa vecka.

En mer lättsam störning 😀 Ser ibland Snakes in the city på National Geographic. Det är ett par i Sydafrika som hjälper människor med att flytta bort ormar mot en liten peng, de jobbar så att folk inte ska döda ormarna. Jag gillar ormar och ser därför på dylika program. Men.... 1. Varje avsnitt så informerar de vad som händer om man blir biten av en svart mamba. Fattar att de utgår från att folk bara zappar runt och inte följer den sortens serie. Men jag känner mig rätt mätt på mambabettets följder... 2. Mannen i serien är så jäkla stressad, svettig och skakig att jag vill att han byter jobb. Han är så himla osäker så att han skapar farliga situationer. Han kan säkert massor och har en god intention men han är ett nervvrak varje uppdrag och jag tycker bara inte att det känns bra. Ser massa liknande jobb med andra personer och alla är lugna och fokuserade.

Stör mej som fan på att mina sk kompisar har en sån fruktansvärt usel musiksmak. Jag vill på konsert och brorsan ville åka med tills han fick veta att den är i en folkpark och därmed lär det inte finnas några sittplatser. Och han kan inte stå för han har problem med balansen. Brorsonen jobbar mest troligt och lär inte kunna följa med heller. Åka själv är inget alternativ heller. Så jäkla störande så jag vet inte vart jag ska ta vägen :arghh:

Det stinker ksttpiss i mitt kök och jag har inte eiktigt lokaliserat varifrån det nommer. Dessutom har köket brädgolv :banghead: SÅ himla lättstädat.

Det kiss som hamnar på de övriga golven får jag bort för det är plastmatta. Men i just köket tyckte de tydligen att trä vsr en kanonide. :rage:

Imorgon blir det såpa o rotborste.
(Innan nån attackerar...katten har tre välstädade lådor)

Reklamera tjänsten, om det stod att den skulle vara reklamfri.
Tycker det här är falsk marknadsföring:
1000011377.webp

Precis under SIHS står det "utvald sport". Då tror jag ju att alla sändningar från det evenemanget ska vara reklamfri. Mejlade och sa att jag ville reklamera pga kände mig lurad.

Ungefär som konserthuset här i stan. Man får inte ha väska in i salarna, men att alla lämnar väskor och jackor samlat längst ned under alla salar är okej O_o
Det är ju för att arrangörerna inte får rätsida på det här heller. Man får inte ha väskor på sihs men man kan ta med en jättebomb och smälla av inne på mos 100 m bort istället, minst lika mycket folk där. 🤷‍♀️ Visitationen när vi var på Taylor Swift var ett skämt, jag hade kunnat ha en handgranat i bakfickan. Vi hade koftor med i en plastpåse som jag tänkt slänga men en väktare utanför sa åt mig att stoppa den innanför byxlinningen så jag kunde ha den inne, för de får ändå inte känna nära skrevet. Så säkerhetspersonalen bryr sig inte heller. Förra året på sihs kollade de alla med vanliga biljetter. Jag hämtade lövstabiljett i kundservice, väktarna i den ingången hejade bara, kollade inga fickor alls. Alltså ett totalt meningslöst förbud.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 245
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
104 274
Senast: pepp
·
Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
529
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
122 644
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Sadelfråga