Störiga saker vi stör oss på, del 37.

Gjorde en beställning på apotea. Har väntat på att det ska komma till brevlådan, så som jag beställde. Nej men då har de skickat det till ombud, inte skickat ut någon avi och nu har det gått i retur. DET fick jag avisering om…
Ringde dem men de hade minsann inte gjort något fel utan jag kommer få betala för returen.
Orkar inte!

Tänkte beställa en minimuffinplåt på amazon då allt annat jag vill ha på svenska sidor säljer slut medans jag velar (:o) men kan inte förstå hur jag ska lägga in mitt telefonnr. Hahaha....orkar inte

Suttit i kö till jourhavande medmänniska nu i 46min. Stör mig ännu mer på att andra än mig mår dåligt och känner behovet. FML liksom
Vill ge alla er som gillade mitt inlägg en stor stor kram, betydde mycket att veta att ni ändå finns :heart Kom fram till slut, kvällen slutade i kaos men att ni alla brydde er värme mitt hjärta. Tack för att ni finns :heart ska inte ta upp tråden mer

Varit ute med jobbet hela dan, först på möte hela fm och sedan efter lunch fick vi betala själva för att delta på en aktivitet. Efteråt skulle vi äta gemensam middag som företaget skulle stå för. Har min chef med mig i bilen för att hitta vart vi ska, vi hittar en ledig parkering men när jag ska betala hittar jag inte gatan i appen så jag var på väg att leta efter en automat när han säger att jag ska betala närliggande gata för det är samma zon.

Efter en svindyr flaska vatten som jag betalat för själv och en middag som inte var god hittar jag parkeringsböter på vindrutan. Känns jobbigt att fråga om han kan stå för böterna då det var han som sa att jag skulle parkera där och slå in en annan gata. Samtidigt så får jag väl skylla mig själv som inte kontrollerade utan litade på hans ord, så min dag med jobbet kostar mig 800 kr. :(

Jobbets bilar har alkolås.

Jag stör mig på att varje gång jag ska blåsa så får jag typ tvångstankar om att jag kanske glömt att jag precis halsat en halv liter whiskey
Jag har varit i en poliskontroll med alkotest. Innan jag skulle blåsa frågade de om jag druckit, fick också nån tvångstanke, det var då 20 år sen jag drack senast.
Haha så polisen, ja då får man ju hoppas att det är ur systemet nu…
En sekund hann jag tänka ”tänk om jag har världens mest långsamma ”förbränningssystem” när det gäller alkohol? Och det är kvar?!”

Tittar på världscupfinalen med islandshästarna från SIHS igår, stör mig att det inte är någon kommentator 🤨
Jag som inte är insatt i islandshästtävlingar hänger ju inte med alls. Visst, jag ser att det är tölt och kan ju räkna ut när det är ökad, samlad osv. Men hur bedöms det då? Är det bara tölt eller är det pass också? 🤷‍♀️

Det är kommentator på plats, men brukar ju vara en tvkommentator också. Den som är i arenan hörs ju knappt

Jag har varit i en poliskontroll med alkotest. Innan jag skulle blåsa frågade de om jag druckit, fick också nån tvångstanke, det var då 20 år sen jag drack senast.
Haha så polisen, ja då får man ju hoppas att det är ur systemet nu…
En sekund hann jag tänka ”tänk om jag har världens mest långsamma ”förbränningssystem” när det gäller alkohol? Och det är kvar?!”

Haha jag fick panik pga tuggade xylitol-tuggumi en gång. Fick för mig att det skulle ge utslag på ngt vis 😂

Här är en till som stör sig på sihs-sändningen på TV4 play. Kan man inte se tidigare sändningar någonstans? Vill se torsdagens fälttävlan men inte inte. 🤷‍♀️

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 244
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
104 272
Senast: pepp
·
Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
526
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
122 643
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar