Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Va är det?Stör mig på att chipsen med smak av kilots inte alls var så goda som recensionerna har sagt.
Jag läste klitoris blev väldigt fundersamStör mig på att chipsen med smak av kilots inte alls var så goda som recensionerna har sagt.
Men andra gången autokorrekt hittar på ett ord i dag! Så tröttsamt! Chipsen med smak av JULOST.Va är det?
Autokorrekt har spelat mig spratt två ggr idag.Jag läste klitoris blev väldigt fundersam
Liter mer förståligt.Men andra gången autokorrekt hittar på ett ord i dag! Så tröttsamt! Chipsen med smak av JULOST.
Jag med först.Jag läste klitoris blev väldigt fundersam
Nu blev det din tur.Liter mer förståligt.
Va fasen.Nu blev det din tur.
Jag undrade åxå vad det var för märklig smak men jag håller med dej. Dom var inte alls så goda som det sägs. Tyckte dom mest smakar vanlig lättsaltad med liten liten touch av ost.Men andra gången autokorrekt hittar på ett ord i dag! Så tröttsamt! Chipsen med smak av JULOST.
Det ÄR ju lättsaltade med ost Och jag som inte tycker om chips mer än ostchips älskar just det Jättegoda ju :PJag undrade åxå vad det var för märklig smak men jag håller med dej. Dom var inte alls så goda som det sägs. Tyckte dom mest smakar vanlig lättsaltad med liten liten touch av ost.
Stör mig på att skidsäsongen är igång. Snälla, skjut mig.
Eh, så obegripligt! Det finns ju inget bättre!
Jo men jag hade förväntat lite mindre salt och lite mer ostDet ÄR ju lättsaltade med ost Och jag som inte tycker om chips mer än ostchips älskar just det Jättegoda ju :P
Fy, jag är redan less.
Ja mer ost hade inte varit fel, det håller jag med om. Men DE ÄR JU DE GODAST SOM FINNS ÄNDÅ! (KAN vara lite besatt... ) Och jag stör mig på att jag inga har!Jo men jag hade förväntat lite mindre salt och lite mer ost
Hockeyn är värre! Den drabbar till och med mig i Skottland!Stör mig på att skidsäsongen är igång. Snälla, skjut mig.