Hockeyn är värre! Den drabbar till och med mig i Skottland!
Oh du arma sate!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hockeyn är värre! Den drabbar till och med mig i Skottland!
Hockeysyndromet i Sverige är verkligen gräsligt! Jag vet att det är ett I-landsproblem men vad i hela friden, säsongen är typ NIO månader lång! Minst! Och ingen kan typ snacka om något annat, för att inte tala om all TV-tid den tar upp.Oh du arma sate!
Här i hemmet blir vi glada över finnar. Alla finnar är ungdomsfinnar hos oss. Ju fler finnar ju yngre är man.Ok, nu har jag fått en till finne på näsan.
Stör mig på att skidsäsongen är igång. Snälla, skjut mig.
The duality of manEh, så obegripligt! Det finns ju inget bättre!
Stör mig på det spridda utbudet av sport. Vill jag kolla längdskidor går det via viaplay för 399 kr i månaden. Vad sägs om ridsporten? Neh den har tv4 play, 399 kr där. Förstår varför det är lätt att segla iväg i kostnader när det kommer till olika prenumerationer.
Hittade en vid lucia för några år sedan. Man skulle använda risken för mer fästingar mer i propagandasammanhang vid klimatmötenJag mördade en fästing som kröp på mig förut. Första december!
Blää! Gå och dö, dumma äckeldjur!
En del män är barnvakter också, när de är med sina egna barnStör mig på uttrycket att män ”hjälper till” hemma. Hjälper de till att utföra sitt jobb när de är på arbetet också? De ska väl sjutton ta gemensamt ansvar över det gemensamma hemmet med sin partner precis som oss andra.
Som tillägg så skulle jag störa mig lika mycket på uttrycket om det var så att det var kvinnorna som skulle ”hjälpa till” mer hemma men har aldrig hört eller sett någon säga så.
En del tar föräldraledigt under jaktveckorna och jagar i stället för att vara med barnen.En del män är barnvakter också, när de är med sina egna barn