Störiga saker vi stör oss på, del 37.

Jag har ett stort tv-paket med alla möjliga kanaler och trodde att jag skulle kunna se något där. Det var fel😡

Sen stör jag mig också oerhört på biljettsystemet där man blivit tvungen att ladda ner en app. Köpte biljetter ihop med en kompis. Skickade hennes biljett till henne men hennes mobil är för gammal för appen. Det betyder att jag måste gå ut i pausen och möta henne för att släppa in henne. Det går inte heller att fota av🤯

Dra igång musik typ nu, med rejäl basgång? :angel:
Jag testade klassisk musik på grannen under när jag tröttnade en gång. Datorhögtalare bara men med ... jag har tappat ordet vad den heter, basen? stående på golvet och vriden mot alldeles för hög bas än vad som ju är normalt. Ungdomar gillar inte klassisk musik. Det lugnade sig och jag behövde inte göra om det. :)

Jag testade klassisk musik på grannen under när jag tröttnade en gång. Datorhögtalare bara men med ... jag har tappat ordet vad den heter, basen? stående på golvet och vriden mot alldeles för hög bas än vad som ju är normalt. Ungdomar gillar inte klassisk musik. Det lugnade sig och jag behövde inte göra om det. :)
Grannar på våningen under festade lite väl rejält. Jag la ikull den tidens stora högtalare på golvet och spelade klassiskt på väääldigt hög volym.
Metpden kallades moteld.

En störning när det gäller att köpa häst ( ponny). Hur jävla svårt är det att va ärlig i sina annonser. För 100 papp vill jag inte provrida en ponny som sägs vara SNÄLL i all hantering och snäll att rida ut ensam och i grupp mm å sen visar det sig att den går knappt att rida ut på. När vuxen ryttare begär att den skall trava lugnt går den banans och ägaren säger jamen du får ju inte bestämma för mycket. :banghead:

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 244
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
104 272
Senast: pepp
·
Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
526
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
122 643
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar