Störiga saker vi stör oss på, del 37.

Stör mig på mig själv, att jag verkar tycka att 70 kr för 15 godisar är helt rimligt, och vill köpa bara för att det är på rea !
Screenshot_20241129_101946_Samsung Internet.webp

Haha exakt, 150 kr är på tok för dyrt. Men 70 kr börjar kännas rimligt :bag:

Oj finns det så dyr öl ? Är den god? :angel:
Det finns absolut så dyr öl (och dyrare), men det mesta jag köper ligger mellan 40-80 kr. Men när det är stor mängd av dyra ingredienser och arbetskrävande process så tickar det på... 😬
Just den jag köpte härom dagen var en "Tårt-kaggen" efterrättsstout i samarbete mellan Närke Kulturbryggeri och Omnipollo.

Har fått ett hack i en nagel så den fastnar i tyg. Vill inte klippa eftersom jag har målade naglag och alla är jämnlånga. Provade nu ha på lite transparent lack så kanske det funkar som lagning.

Det finns absolut så dyr öl (och dyrare), men det mesta jag köper ligger mellan 40-80 kr. Men när det är stor mängd av dyra ingredienser och arbetskrävande process så tickar det på... 😬
Just den jag köpte härom dagen var en "Tårt-kaggen" efterrättsstout i samarbete mellan Närke Kulturbryggeri och Omnipollo.
Var länge sedan jag utforskade hyllorna på systemet, men det låter som att det är dags att prova något nytt :)

Har du fått svar?
Jag har fått svar och de beviljar ånger men påstår att jag använt + i över en halvtimme, vilket jag inte har.
Samma här, de beviljar inte ånger då jag streamat i 30min, men det var ju då jag upptäckte att det var reklam.. kul att man inte kan reklamera om man nyttjar produkten, men vet inte om det är rätt förrän man provar...

Irriterar mig på mig själv som stör mig på ALLt just nu.

Lämnade in bilen för reparation igår. Den är redan felsökt.
Mannen i receptionene frågade om jag ville sitta och vänta. Jag avböjde eftersom jag bokat lånebil. Han såg det inte i sin dator men det var ju han själv som la in den.

Bad dem ringa om det blev dyrt. Det skulle de göra.

Och så var det nycklar till lånebilen. Han kom tillbaka och beklagade att de inte hade nån automat och frågade om jag kunde tänka mig en manuell. Jag vill absolut inte ha en okänd automat att köra Morr.

Nu ringde jag själv upp. De har felsökt en massa. Det verkar som "turbon rasat". Låter dyrt...

/lätt panikslagen tant - min fina bil....

Samma här, de beviljar inte ånger då jag streamat i 30min, men det var ju då jag upptäckte att det var reklam.. kul att man inte kan reklamera om man nyttjar produkten, men vet inte om det är rätt förrän man provar...
Det är skillnad på ångerrätt (oanvänd pryl, behöver inte motiveras) och reklamation (varan var inte vad som lovades vid försäljningen).
Har du varit tydlig mot dem att det är en reklamation du vill göra?
Om du inte har använt den en massa mer efter du upptäckte det som du ansåg var ett fel så ska inte det vara hinder för att reklamera.

Det är skillnad på ångerrätt (oanvänd pryl, behöver inte motiveras) och reklamation (varan var inte vad som lovades vid försäljningen).
Har du varit tydlig mot dem att det är en reklamation du vill göra?
Om du inte har använt den en massa mer efter du upptäckte det som du ansåg var ett fel så ska inte det vara hinder för att reklamera.
Skrev att jag ville reklamera i första mejlet, och nu en gång till :)

Ser att jag inte är ensam om att störa mig på Tv4 play. Knock out mixen avbröts när den precis börjat, behövde visst Tv4 play sport för att få se fortsättningen... för 350 kr med reklam. Dyrt med tanke på deras dåliga utbud.

Och stör mig helt orelaterat på att saker fortfarande säljs i tub plus pappförpackning. Och inte för någon bipacksedels skull, det här är tandkräm och hudkräm.

Ser att jag inte är ensam om att störa mig på Tv4 play. Knock out mixen avbröts när den precis börjat, behövde visst Tv4 play sport för att få se fortsättningen... för 350 kr med reklam. Dyrt med tanke på deras dåliga utbud.

Och stör mig helt orelaterat på att saker fortfarande säljs i tub plus pappförpackning. Och inte för någon bipacksedels skull, det här är tandkräm och hudkräm.
Men det här låter ju än mer som lurendrejeri! De marknadsför SIHS precis ovanför plus (eller egentligen alla paket), folk börjar streama och gäller det bara det dyraste paketet helt plötsligt, så är folk fast...

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 245
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
104 274
Senast: pepp
·
Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
529
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
122 644
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Sadelfråga