Alltings - och allas - förbannade förgänglighet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Superrimligt! Däremot kanske 150 kr för 15 st är litet gränsfall...Stör mig på mig själv, att jag verkar tycka att 70 kr för 15 godisar är helt rimligt, och vill köpa bara för att det är på rea ! Visa bifogad fil 157625
Haha exakt, 150 kr är på tok för dyrt. Men 70 kr börjar kännas rimligtSuperrimligt! Däremot kanske 150 kr för 15 st är litet gränsfall...
(Säger jag som utan att blinka köper 33 cl öl för 149 kr på Systembolaget. )
Har du fått svar?Tycker det här är falsk marknadsföring:
Visa bifogad fil 157610
Precis under SIHS står det "utvald sport". Då tror jag ju att alla sändningar från det evenemanget ska vara reklamfri. Mejlade och sa att jag ville reklamera pga kände mig lurad.
När jag köpte + för 69 kr så stod det att för 100 kr till skulle det vara reklamfritt.Tycker det här är falsk marknadsföring:
Visa bifogad fil 157610
Precis under SIHS står det "utvald sport". Då tror jag ju att alla sändningar från det evenemanget ska vara reklamfri. Mejlade och sa att jag ville reklamera pga kände mig lurad.
Det finns absolut så dyr öl (och dyrare), men det mesta jag köper ligger mellan 40-80 kr. Men när det är stor mängd av dyra ingredienser och arbetskrävande process så tickar det på...Haha exakt, 150 kr är på tok för dyrt. Men 70 kr börjar kännas rimligt
Oj finns det så dyr öl ? Är den god?
Var länge sedan jag utforskade hyllorna på systemet, men det låter som att det är dags att prova något nyttDet finns absolut så dyr öl (och dyrare), men det mesta jag köper ligger mellan 40-80 kr. Men när det är stor mängd av dyra ingredienser och arbetskrävande process så tickar det på...
Just den jag köpte härom dagen var en "Tårt-kaggen" efterrättsstout i samarbete mellan Närke Kulturbryggeri och Omnipollo.
Det som är roligt (imho) hittar jag oftast i det tillfälliga sortimentet, eller som webbeställning med leverans till butik. Suröl av alla slag, tung stout och juicig hazy ipa/dipa är det som lockar mig mest.Var länge sedan jag utforskade hyllorna på systemet, men det låter som att det är dags att prova något nytt
Samma här, de beviljar inte ånger då jag streamat i 30min, men det var ju då jag upptäckte att det var reklam.. kul att man inte kan reklamera om man nyttjar produkten, men vet inte om det är rätt förrän man provar...Har du fått svar?
Jag har fått svar och de beviljar ånger men påstår att jag använt + i över en halvtimme, vilket jag inte har.
Det är det jag köpt, 169kr, men det är reklam ändå. Viss sport ingår reklamfritt, men SIHS ingår inte och det vet man inte förrän man börjar streama...När jag köpte + för 69 kr så stod det att för 100 kr till skulle det vara reklamfritt.
Så det stämmer iofs att det är ”från 69 kr” men verkar vilseledande.
Det är skillnad på ångerrätt (oanvänd pryl, behöver inte motiveras) och reklamation (varan var inte vad som lovades vid försäljningen).Samma här, de beviljar inte ånger då jag streamat i 30min, men det var ju då jag upptäckte att det var reklam.. kul att man inte kan reklamera om man nyttjar produkten, men vet inte om det är rätt förrän man provar...
Skrev att jag ville reklamera i första mejlet, och nu en gång tillDet är skillnad på ångerrätt (oanvänd pryl, behöver inte motiveras) och reklamation (varan var inte vad som lovades vid försäljningen).
Har du varit tydlig mot dem att det är en reklamation du vill göra?
Om du inte har använt den en massa mer efter du upptäckte det som du ansåg var ett fel så ska inte det vara hinder för att reklamera.
Men det här låter ju än mer som lurendrejeri! De marknadsför SIHS precis ovanför plus (eller egentligen alla paket), folk börjar streama och gäller det bara det dyraste paketet helt plötsligt, så är folk fast...Ser att jag inte är ensam om att störa mig på Tv4 play. Knock out mixen avbröts när den precis börjat, behövde visst Tv4 play sport för att få se fortsättningen... för 350 kr med reklam. Dyrt med tanke på deras dåliga utbud.
Och stör mig helt orelaterat på att saker fortfarande säljs i tub plus pappförpackning. Och inte för någon bipacksedels skull, det här är tandkräm och hudkräm.
De har definitivt marknadsfört det till sihs-tittare, jag skaffade plus via länk från hippson med sändningstider...Men det här låter ju än mer som lurendrejeri! De marknadsför SIHS precis ovanför plus (eller egentligen alla paket), folk börjar streama och gäller det bara det dyraste paketet helt plötsligt, så är folk fast...