Så godissugen är jag inte att jag ens åker till en mack.Här åker folk långt till dygnet runt öppna självbetjäning butiker för de blivit godissugen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så godissugen är jag inte att jag ens åker till en mack.Här åker folk långt till dygnet runt öppna självbetjäning butiker för de blivit godissugen.
När jag fyllde 40 förra året så var kompisens gubbe med (60+ ) och han tyckte att det hade varit så trevligt att få hänga med oss ungdomar.Vi får höra av våran chef på jobbet att vi är unga, jag har varit på jobbet i snart tio år. Så helt ung och oerfaren är jag inte längre!
Hehe min chef brukar kalla mig ung. Jag är 36, hon är 40.Vi får höra av våran chef på jobbet att vi är unga, jag har varit på jobbet i snart tio år. Så helt ung och oerfaren är jag inte längre!
Jag brukar tänka som så att de ringer upp igen om de inte når mig första gången. På jobbet hör inte jag telefonen oftast. Duscha kanske jag inte gör i väntan på samtal.När ett företag ska ringa upp, kan vi bestämma ett tidsintervall?
Nej h*n ringer ”nån gång”. Så kan man typ inte gå på toa för att personen kanske ringer (vill inte att det ska höras i tfn vad jag gör på toa).
UVI kan göra såna saker!Befarar att pappa är dement. Han är arg och har börjat bli rirktigt otrevlig mot min mamma.
Är i kontakt med vc...
Han säger helt konstiga saker, han verkar se saker som inte finns också.
UVI kan göra såna saker!
Social kontext?Efter alla år i stall som barn med hjälm på huvudet. Jobbat i stall i massa år med hjälm på huvudet. Idag jobbar jag på bygge med hjälm på huvudet. Man kan praktiskt taget säga att jag levt ett helt liv med hjälm på huvudet. Är en van hjälmbärare och glömmer bort att jag har den på huvudet. Ändå känner jag mig så otroligt fånig med skridskohjälm på huvudet? Förstår inte vad det är med skridskohjälmen som gör att jag känner mig så töntig.
De flesta ringer inte upp igen, är min erfarenhet.Jag brukar tänka som så att de ringer upp igen om de inte når mig första gången. På jobbet hör inte jag telefonen oftast. Duscha kanske jag inte gör i väntan på samtal.
Släng i lite salt i vattnet, om du inte redan har, så slipper man all görm i vattnet.Att ett ägg alltid ska spricka när jag kokar ägg, tycker jag gör enligt konstens alla regler…
Oj då inte min erfarenhet varken företag eller vården.De flesta ringer inte upp igen, är min erfarenhet.
Nej jag tror inte det. Tror snarare det handlar om att jag upplever skridskohjälmen så liten och fjuttig i jämförelse med min jobbhjälm.Social kontext?