Störiga saker vi stör oss på, del 37.

Känner mig så otrygg på avdelningen :cry:Ångesten har vrålat igång för att en manlig, dement patient kommit in i mitt rum och fram till min säng upprepade gånger. Jag förstår givetvis på ett plan att personen är sjuk och inte vill mig illa men traumadelarna är inte så logiska. Inte får jag gå hem heller :cry:

När ett företag ska ringa upp, kan vi bestämma ett tidsintervall?
Nej h*n ringer ”nån gång”. Så kan man typ inte gå på toa för att personen kanske ringer (vill inte att det ska höras i tfn vad jag gör på toa).
Jag brukar tänka som så att de ringer upp igen om de inte når mig första gången. På jobbet hör inte jag telefonen oftast. Duscha kanske jag inte gör i väntan på samtal.

Efter alla år i stall som barn med hjälm på huvudet. Jobbat i stall i massa år med hjälm på huvudet. Idag jobbar jag på bygge med hjälm på huvudet. Man kan praktiskt taget säga att jag levt ett helt liv med hjälm på huvudet. Är en van hjälmbärare och glömmer bort att jag har den på huvudet. Ändå känner jag mig så otroligt fånig med skridskohjälm på huvudet? Förstår inte vad det är med skridskohjälmen som gör att jag känner mig så töntig.

Efter alla år i stall som barn med hjälm på huvudet. Jobbat i stall i massa år med hjälm på huvudet. Idag jobbar jag på bygge med hjälm på huvudet. Man kan praktiskt taget säga att jag levt ett helt liv med hjälm på huvudet. Är en van hjälmbärare och glömmer bort att jag har den på huvudet. Ändå känner jag mig så otroligt fånig med skridskohjälm på huvudet? Förstår inte vad det är med skridskohjälmen som gör att jag känner mig så töntig.
Social kontext?

Att mitt mående inte är helt på topp senaste dagarna...
Att jag egentligen skulle iväg o jobbat idag men det blev inställd, som till följd gjorde att jag inte "fick" träffa dejten och sova där, samt att jag då istället blir hemma själv igen gör då inte saken bättre.

Visste att det nog kanske inte skulle vara en bra ide att hoppa in o jobba en kväll på gamla jobbet förra veckan.
Stresskänslorna och inte kunna somna och annat som blivit uppbyggt under mina 10 år där, kom tillbaka direkt på kvällen sen. ☹️ (Och självklart är dom nu beroende av att jag kan hjälpa dom hela tiden. IGEN.)

Behöver verkligen säga till att jag nog inte kan hjälpa dom så mycket framöver pga detta... Bra och roligt väl på plats, men sen när jag kommer hem...

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 238
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
104 271
Senast: pepp
·
Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
519
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
122 635
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar