Vården ringde 3 gånger inom loppet av en minut. Då kunde de skriva i 1177 att de ringt upprepade gånger utan svar. Jag satt förfan på muggenOj då inte min erfarenhet varken företag eller vården.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vården ringde 3 gånger inom loppet av en minut. Då kunde de skriva i 1177 att de ringt upprepade gånger utan svar. Jag satt förfan på muggenOj då inte min erfarenhet varken företag eller vården.
Exakt samma hände mig när de ringde upp för att jag bokat av en tid 'för' sent. På grund av magsjuka.Vården ringde 3 gånger inom loppet av en minut. Då kunde de skriva i 1177 att de ringt upprepade gånger utan svar. Jag satt förfan på muggen
Oj här har de ringt till de fått tag på någon av oss. Det har kunnat vara 10 missade samtal när jag jobbat.Vården ringde 3 gånger inom loppet av en minut. Då kunde de skriva i 1177 att de ringt upprepade gånger utan svar. Jag satt förfan på muggen
Och här ringer de en gång. (Om man har tur.) och sedan ingen mer gång, utan man får göra om hela proceduren dagen efter.Oj här har de ringt till de fått tag på någon av oss. Det har kunnat vara 10 missade samtal när jag jobbat.
Ja lycka till. Jag jobbar i industrin och telefonen är i fickan i knähöjd på byxorna. Det hörs sällan en vanlig dag och har ganska ofta att vården ringer obokat eller att de skall ringa nån gång under dagen.Och här ringer de en gång. (Om man har tur.) och sedan ingen mer gång, utan man får göra om hela proceduren dagen efter.
På min vårdcentral ringer de också bara en gång och sen inte alls igen. Skickar något menlöst brev om att jag inte svarat när de ringt men och så någon kort förklaring på vad ärendet var. "Hör av dig om du har fler frågor". Det har jag alltid eftersom ett brev på två meningar oftare ger fler frågor än svar.Ja lycka till. Jag jobbar i industrin och telefonen är i fickan i knähöjd på byxorna. Det hörs sällan en vanlig dag och har ganska ofta att vården ringer obokat eller att de skall ringa nån gång under dagen.
Ok. Ja har varit fler ställen än vc.På min vårdcentral ringer de också bara en gång och sen inte alls igen. Skickar något menlöst brev om att jag inte svarat när de ringt men och så någon kort förklaring på vad ärendet var. "Hör av dig om du har fler frågor". Det har jag alltid eftersom ett brev på två meningar oftare ger fler frågor än svar.
Men hjälp jag trodde den generationen var något bättre.Folk på sociala medier som inte kan skilja mellan åsikter och fakta, och upplever sin egen ståndpunkt som oomtvistligt facit.
Aktualiserat av att jag ibland läser i en pappagrupp på Facebook, där det mesta skrivs av unga män runt 25-30. En skrämmande stor andel har kvinno-, familje- och samhällssyn som platsade bättre för >100 år sedan. Inte alla, mothugg och diskussion förekommer absolut. Men signifikant hos stenålderskillarna är att de i större utsträckning ser sin uppfattning som gudagiven och självklar sanning.
Ja, jag lutar mer och mer åt att det bara delvis är en generationsfråga (just nu) och att andra variabler också spelar stor roll. Geografi, kultur, socialt arv... Det finns säkert studier, men min subjektiva uppfattning är att det finns ungefär lika stor andel moderna och ansvarstagande fäder runt 50 som runt 30.Men hjälp jag trodde den generationen var något bättre.
Fast såklart kanske inte, jag har ju sett hur en del föräldrar till de papporna har höjt sönerna till skyarna som sååå jämställda när de varit hemma på sommaren med barnet och mamman jobbat - fast hon jobbar bara på helgen och några timmar men ändå. Så duttig
Har vi samma it-support?Varför känns det alltid som att jag vill köra huvudet i väggen så fort jag försöker kommunicera med it-support?!