Mycket pengar!
Å andra sidan kanske du bor på ett sätt du trivs med? Jag trivs verkligen där jag bor (förutom just en familj med barn som förstör och stör, men jag lever på hoppet att de flyttar). Jag gillar området, jag gillar hur lägenheten ser ut, jag gillar vad som ingår och jag gillar enkelheten- betala och alla bekymmer är hyresvärden, allt från duschslangen som nu är bytt till att kliva upp i ottan och skotta snö, salta, grusa osv. Har precis haft fastighetsskötare här som först visade mig hur tvättmaskinen fungerar och visat mig hur man tömmer dess avlopp (synenhetens personal som var ute och visade hur den fungerar påstod att den var sönder så jag felanmälde den, den var inte sönder...), men glömde duschslangen så vi bokade in ny dag och hon som kom då såg att lampan ovanför handfatet inte fungerade. Ett lysrör som jag trodde jag skulle köpa men har inte blivit färdig till det. Det ska jag visst inte, hon bytte det, men det fungerar inte utan är något annat fel, som jag inte minns, så de kommer på måndag och åtgärdar det istället.
Så himla skönt att slippa allt sådant här! Just nu!