Störiga saker vi stör oss på, del 36.

Halsbränna är en komplikation till min magoperation sas det. Det har tagit två år innan jag faktiskt har börjat få riktigt regelbunden halsbränna.... tog Omeprazol regelbundet i några månader enligt ordination och slutade sedan som jag skulle, men nu verkar jag verkligen behöva det igen och har inget hemma. Stör mig på halsbränna, stör mig på att jag inte har Omeprazol hemma och stör mig på att jag är glömsk. Givetvis minns jag när jag upptäcker behovet ;)

Mjölk tycker jag är bra på att lindra!
 
Att jag skulle köpa biljetter till Kent, hamnade långt fram i kön men blev utkastad när jag skulle betala biljetterna och fick ställa mig i kö igen 🤯
Samma för mig! Stod i kö till lördagen, kom fram till att välja biljetter och sedan tyckte sidan att mina kontouppgifter inte var korrekta helt plötsligt och blev utkastad :(

Nu fick jag biljetter till både onsdagen och torsdagen så blev nöjd ändå till slut
 
Att jag skulle köpa biljetter till Kent, hamnade långt fram i kön men blev utkastad när jag skulle betala biljetterna och fick ställa mig i kö igen 🤯

Samma för mig! Stod i kö till lördagen, kom fram till att välja biljetter och sedan tyckte sidan att mina kontouppgifter inte var korrekta helt plötsligt och blev utkastad :(

Nu fick jag biljetter till både onsdagen och torsdagen så blev nöjd ändå till slut

Samma hände mig, och då tappade jag motivationen att försöka igen. Kommer definitivt gå om någon bekant råkar få en biljett över, men orkar inte jiddra med struliga system för det.
 
Samma hände mig, och då tappade jag motivationen att försöka igen. Kommer definitivt gå om någon bekant råkar få en biljett över, men orkar inte jiddra med struliga system för det.
Jag tycker det är samma visa vid alla biljettsläpp som det är lite tryck på. Varför tillåts dessa system att krångla varje gång? Ska det öka desperationen hos biljettköparna tills de köper första bästa åtkomliga biljett till vad som helst eller vad? 😅

Förstår dig, det var drygt att behöva lägga så mycket tid på att få en biljett 😟
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 471
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 922
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
111 793
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
128 995
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp