Då är du dåligt påläst. Han är en av våra stora och produktiva målare och målade väldigt mycket mer än allmogekvinnor.Jag är tydligen ”vacker som en Zorn tavla”. Fick googla på det och jag är ehhh allmoge eller vadå
Visa bifogad fil 150235
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då är du dåligt påläst. Han är en av våra stora och produktiva målare och målade väldigt mycket mer än allmogekvinnor.Jag är tydligen ”vacker som en Zorn tavla”. Fick googla på det och jag är ehhh allmoge eller vadå
Visa bifogad fil 150235
Borde fan ingå i utbildningarna, hur man INTE gör på möten.Vi har också en sådan... Kan tillägga att kollegorna är snälla och trevliga men det där med mötesdisciplin är icke-existerande
Vet inte om det var så mycket bättre men njaSkulle gissa på att det är kurvig som avses? Han målade kvinnor med hull, helt enkelt.
Ehh tack för denDå är du dåligt påläst. Han är en av våra stora och produktiva målare och målade väldigt mycket mer än allmogekvinnor.
Va?Ehh tack för den
Just nu stör jag mig på att Sverige är så avlångt. En nära anhörig gick hastigt och alldeles för tidigt bort i helgen, och jag hade velat vara där för familjen, men det är drygt 150 mil enkel väg till dem
En av dom första matcherna jag såg hade ett av lagen faktiskt långa tights. Dom har gjort om reglerna så tjejerna får ha andra kläder nu.Stör mig rejält på klädseln i beachvolleybollen. Skillnaden på män å kvinnor
Mötesdiciplin... En kollega har lite svårt med det där, och berättar ibland något som inte har något alls att göra med mötets agenda. Tur nog har vi möten ganska sällan.Vi har också en sådan... Kan tillägga att kollegorna är snälla och trevliga men det där med mötesdisciplin är icke-existerande
Mötesdiciplin... En kollega har lite svårt med det där, och berättar ibland något som inte har något alls att göra med mötets agenda. Tur nog har vi möten ganska sällan.
Nu senast berättade chefen att E har slutat med kort varsel, pga av boendesituationen, då han fick hyra något som var för långt bort för pendling.
Varpå den här killen börjar hålla låda om att det ju var bra att E och hans tjej hittat boende men han tror inte på deras förhållande för hennes ex är fortfarande med i bilden och hon är med den här killen bara för pengarna, men han förstår heller inte varför hon är med exet som är en slemmig gubbe, och bla bla bla
Allt för sent ingrep någon och påpekade att vi sitter i ett möte och att de här människornas privatliv kanske inte är helt relevant
Det är faktiskt något som har blivit väldigt bra på min arbetsplats . Möten börjar och slutar på utsatt tid. Om folk fortfarande pratar när mötet skulle vara över uppmanas de mejla sina frågor till cheferna/bestäms att ärendet tas upp på nästa möte också.Herregud så pinsamt!
Mina kollegor håller sig iaf till jobbsaker
Sedan är det faktiskt lite intressant också, kollegorna är i Mauretanien så vi pratar också om politiken i landet eftersom den påverkar våra projekt. Det är spännande att få inblick i ett land inifrån. Men ja, lite kortare möten vore önskvärt...