Bara en vecka kvar på semestern. Aja får se det positivt det mesta som är planerat för att göras i lägenheten i år (som jag inte behöver leja ut) är gjort.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men du vet ju att hästar är farliga och de är ett farligt intresse?! De ruinerar en Och tar bort barn från föräldrar, kärlekspartner från kärlekspartner, och hjärtat blir sprängfyllt av hästkärlek! Det är LIVSfarligt, en gång hästbiten alltid hästbiten, fast för resten av livet!Stör mig på Tiktoks moderatorrobotar som tydligen tycker att ett klipp från en lugn skritt i bildskön miljö förespråkar farligt beteende... Iofs kan det ju fresta någon att vilja skaffa häst. Och med det kommer att man måste skaffa utrustning till hästen... som typ schabrak
Jo, misstänkte att det nog var det de menade. Med tanke på hur mina fingrar har halkat iom PSoS rea så kan jag väl iofs inte säga att deras klassning är fel...Men du vet ju att hästar är farliga och de är ett farligt intresse?! De ruinerar en Och tar bort barn från föräldrar, kärlekspartner från kärlekspartner, och hjärtat blir sprängfyllt av hästkärlek! Det är LIVSfarligt, en gång hästbiten alltid hästbiten, fast för resten av livet!
Skulle gissa på att det är kurvig som avses? Han målade kvinnor med hull, helt enkelt.Jag är tydligen ”vacker som en Zorn tavla”. Fick googla på det och jag är ehhh allmoge eller vadå
Visa bifogad fil 150235
Teams. Teams. Teams.
Han målade en del badande kvinnor, är nog snarare dem som avses.Jag är tydligen ”vacker som en Zorn tavla”. Fick googla på det och jag är ehhh allmoge eller vadå
Visa bifogad fil 150235
Relaterar så hårt till detta idag. Min första jobbdag efter semestern. Känner ba skjut mig.Teams. Teams. Teams.
Relaterar så hårt till detta idag. Min första jobbdag efter semestern. Känner ba skjut mig.
Relaterar till det också, vi har också veckomöten. Precis när chefen säger "ja är det ingen någon har något mer idag" så börjas det.Vi har ett veckomöte som är inlagt som en halvtimme. Det har FAAN aldrig varit klart på en halvtimme! Jag har några kollegor som är lite för förtjusta i sin egen röst...
Relaterar till det också, vi har också veckomöten. Precis när chefen säger "ja är det ingen någon har något mer idag" så börjas det.
"Jo jag tänkte bara ta upp detta med...."
NEJ, sluta. Gör inte det.