Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stör mig på att amerikaner lägger prickar på bokstäver för att få det att se mera nordiskt ut, men att de på något vis lyckas missa att de där prickarna faktiskt har en funktion.
Såg just på instagram en häst som hette Pölstjarna
Kom hit för att säga samma sakSäger bara Motörhead
Kom hit för att säga samma sak
Haha ja just det! De ska ju ha blivit lite förvirrade på en konsert när publiken ropade deras namn, som det är skrivet och inte som de tänkte sigDu kan ju säga Mötley Crüe
Haha ja just det! De ska ju ha blivit lite förvirrade på en konsert när publiken ropade deras namn, som det är skrivet och inte som de tänkte sig
Nja, Skandinavien, även Norge och Danmark förstår ju vad ö är, samt Island tror jag?Only in Sweden and Germany, typ
Turkiet också väl?Nja, Skandinavien, även Norge och Danmark förstår ju vad ö är, samt Island tror jag?
Hehe, ja 80-talets rock- och metalband är en klass för sigSäger bara Motörhead
Nja, Skandinavien, även Norge och Danmark förstår ju vad ö är, samt Island tror jag?
Turkiet också väl?
Kan aldrig bli för mycket.Varför tar alltid lakritset slut först. Tyckte jag köpte onödigt mycke lakrits men icke.
Här tar den bara slut när jag samlat på mig tillräckligt mycket och skickar till äldsta sonen... lakrits är inte gott! köper dock gott och blandat påsar just för att förse honom med lakrits ocksåVarför tar alltid lakritset slut först. Tyckte jag köpte onödigt mycke lakrits men icke.
Åh, har inte åkt tåg med djur på länge men blir fan efterhandsstörd än idag på eländet. Av någon anledning verkar de i första hand boka djurvagnen även till folk som inte har djur med sig?! Så man sitter där i en smockfull vagn med djur med sig medan vagnen intill är nästan tom. Jag förstår inte hur de tänkte där?!Människor utan djur som sätter sig i djurkupén i tåget och sedan inte flyttar på sig när någon med djur behöver platsen. Frågade rakt ut i vagnen om någon snälla kunde tänka sig att sätta sig i en annan vagn eftersom jag bara får sitta i denna med katterna. Människor kollar på mig, men ingen respons. Tack.
Jag brukar boka plats, men det får man visst inte göra i sommar.