Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Startgas?Jag lånade en jordfräs som Villaägarna lånar ut. Jag får inte igång den.
Jag äger ingen startgas. Jag kan heller inte få ut tändstiftet då jag inte äger en endaste tändstiftsnyckel.Startgas?
Värma tändstiftet på en platta så det torkar?
Så är jag också. Men mer som du skrev högre upp att det är en go känsla att lönen kommer, att det står för att det fungerar och att man klarar sig typ.Ok, jag är nog betydligt äldre än er kanske, ut och "fira löningshelg" har jag inte gjort på 20 år Jag går ut med vänner när det passar i allas livspussel, och ser ingen anledning till att bränna pengar just när de kommit in, det kan lika gärna göras en annan dag när det passar. Men förr var det mer action kring just löningshelgen, men numera är det så mycket annat som styr i tid och annat som pengarna behöver sparas till.
Ja hur tänker de? Här har det varnats för gräsbrand länge och skogsbrand i några veckor. Vad gör sveaskog? Jo de brötar runt i skogen. Det borde vara förbjudet att göra sådant som inte är akut i skogen alltid den här årstiden och är det så stor risk för skogsbrand som nu ska det självklart inte vara okej oavsett ungar i skogen eller inte.Stor skogsbrand, trolig orsak en skogsmaskin. Nog är det väl förbannat att det öht huggs ner skog mitt i häckningssäsongen men när de dumma gör det även när det är torrt och stor risk för bränder så förtjänar de Darwin awards.
Har du kollat skräpposten?Stör mig galet mycket på att Facebook säger att jag har ett oläst meddelande på messanger.
Får också sådär emellanåt, faktiskt jättestörigt!!Stör mig galet mycket på att Facebook säger att jag har ett oläst meddelande på messanger.
JaHar du kollat skräpposten?
Lider med dig! Det är fruktansvärt! Man blir helt slut av det, utmattad liksom! Förutom att det förstås gör ont, men när det väl inte gör ont har man liksom ingen ork ändå så att säga för hjärnan är trött. Man får ingen återhämtning. Synd man inte kan transplantera hjärnor för då vore jag först i kön!Migrän varenda eviga dag, nu nivån ”skär av mig vid halsen”. Ge mig en liten paus bara tack jag orkar inte med huvudvärk 24 h om dygnet år efter år längre.
Det är precis samma för mig. Har kollat alla tänkbara ställen men det finns inget meddelande. Brukar hjälpa att öppna på en annan enhet (tex datorn). Ibland, inte varje gång.Stör mig galet mycket på att Facebook säger att jag har ett oläst meddelande på messanger.
Jag brukar lösa det genom att gå in på datorn men nu hjälpte inte det.Det är precis samma för mig. Har kollat alla tänkbara ställen men det finns inget meddelande. Brukar hjälpa att öppna på en annan enhet (tex datorn). Ibland, inte varje gång.