Nä ibland verkar den leva sitt eget liv..Jag brukar lösa det genom att gå in på datorn men nu hjälpte inte det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä ibland verkar den leva sitt eget liv..Jag brukar lösa det genom att gå in på datorn men nu hjälpte inte det.
har också så ibland. Det KAN vara en reaktion på ett meddelande, typ tumme upp. Jag brukar gå in i de senaste meddelandena och skrolla lite upp och ner. Funkar inte alltid, men iblandStör mig galet mycket på att Facebook säger att jag har ett oläst meddelande på messanger.
Ja det har jag märkt och tom tagit bort vissa meddelande men det hjälper inte.har också så ibland. Det KAN vara en reaktion på ett meddelande, typ tumme upp. Jag brukar gå in i de senaste meddelandena och skrolla lite upp och ner. Funkar inte alltid, men ibland
Drick tranbärsjuice så längeLämnade urinprov för odling i måndags, misstänkt uvi. Inte hört ett ord sen dess.. Har ju fortfarande ont så vill gärna ha besked
Jag gör. Och äter massor med värktabletter..Drick tranbärsjuice så länge
Det är så... jag vet inte vad...Influencers som lägger upp videos när de gråter av olika orsaker.
Precis!Det är så... jag vet inte vad...
Om man gråter så är man totalt uppfylld av det man gråter för. Då finns inget annat. Då tänker man inte: - Fram med telefonen/kameran och filma.