Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp. Finns visst mycket sk skogsmygg i år, har jag läst, pga pölar i skogarna där larverna har kläckts. Vi märker av dem också!Mygg! Verkar vara ett rejält jävla myggår i år. Här hemma existerar knappt mygg annars men i år går det knappt att vistas ute utan att de går till attack?!
Åh, det förklarar en del. Vi har skogen inpå knuten Så jävla jobbiga, de drar sig ju mer till en än de brukar tycker jag?! Överväger att kanske slå till på en Thermacell efter några års vägran så jag får vara lite ifred iaf.Japp. Finns visst mycket sk skogsmygg i år, har jag läst, pga pölar i skogarna där larverna har kläckts. Vi märker av dem också!
Här också. Såg reklam för någon uppladdningsbar myggdödare som hette Buzz-nånting. Är den så bra som den verkar, tro?Mygg! Verkar vara ett rejält jävla myggår i år. Här hemma existerar knappt mygg annars men i år går det knappt att vistas ute utan att de går till attack?!
Thermacell ska vara bra iaf. Tills man inte kan fylla på för att det är så förbannat dyrt med refill Fick se den in action hos pappa för några år sen. Inte en mygga kring oss!Här också. Såg reklam för någon uppladdningsbar myggdödare som hette Buzz-nånting. Är den så bra som den verkar, tro?
Ja, det var därför jag funderade på den där Buzz-grejen. Ingen refill utan bara ladda, skulle räcka 14 timmar.Thermacell ska vara bra iaf. Tills man inte kan fylla på för att det är så förbannat dyrt med refill Fick se den in action hos pappa för några år sen. Inte en mygga kring oss!
Det låter desto bättre så sett. Värt en titt iafJa, det var därför jag funderade på den där Buzz-grejen. Ingen refill utan bara ladda, skulle räcka 14 timmar.
Thermacellen är fantastisk! Refillerna är svindyra, men ska tydligen finnas kopior att köpa på typ amazon? Inte provat själv dock.Thermacell ska vara bra iaf. Tills man inte kan fylla på för att det är så förbannat dyrt med refill Fick se den in action hos pappa för några år sen. Inte en mygga kring oss!
I see, kanske värt att testa! Tack!Thermacellen är fantastisk! Refillerna är svindyra, men ska tydligen finnas kopior att köpa på typ amazon? Inte provat själv dock.