Sen de började med såna i Värnamo står/ligger de precis överallt.Dom här jävlarna är tillbaka....
Visa bifogad fil 145851
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sen de började med såna i Värnamo står/ligger de precis överallt.Dom här jävlarna är tillbaka....
Visa bifogad fil 145851
Reagerade på det igår när vi var där. De står verkligen överallt! På helt konstiga ställenSen de började med såna i Värnamo står/ligger de precis överallt.
Sen de började med såna i Värnamo står/ligger de precis överallt.
Vilken märklig kommentar. Dumförklarar du mig?Hoppas det inte är fågelbon i den när ni tar ner den.
Hur tänkte IT därAll skolpersonal i kommunen har slängts ut från allt som kräver inloggning/användarkonto. Vilket innebär allt.
Kan inte ens jobba offline i ett worddokument då det sparas i OneDrive (som jag inte "har" nu då) och det går inte att spara "lokalt" på skrivbordet heller.
Perfekt.
Den frågan har jag ställt mig ofta det sistaHur tänkte IT där
Nä jag dumförklarar inte dig. Du skrev att du har hela sommaren på dig. Sommar=fågelbon i träd.Vilken märklig kommentar. Dumförklarar du mig?
Finns väl ingen vettig människa som fäller ett träd i trädgården om det är bon i det.
Nej du hoppades att jag inte skulle fälla träd med bon i.Nä jag dumförklarar inte dig. Du skrev att du har hela sommaren på dig. Sommar=fågelbon i träd.
Jag vet ju inte hur du tänker.
Men inte konstigt att det inte slutade pipa.Brandvarnaren piper. Har bytt batteri men den piper ändå..
Du märker ord.Nej du hoppades att jag inte skulle fälla träd med bon i.
Dvs du tänkte att jag mycket väl kunde göra det.
Mao är dina tankar om mig inte speciellt höga.
Sorry, men hos mig landade det som ett påhopp.
Men jag kan ju också märka ord.Nej du hoppades att jag inte skulle fälla träd med bon i.
Dvs du tänkte att jag mycket väl kunde göra det.
Mao är dina tankar om mig inte speciellt höga.
Sorry, men hos mig landade det som ett påhopp.