Okej. Hoppas det går att fixa utanJag har inget pass
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Okej. Hoppas det går att fixa utanJag har inget pass
Det går för fort!
För ett psr dagar sedan var det blåsigt, svinkallt och allmänt bedrövligt. Jag klev runt i mössa och tjock vinterjacka.
Nu ser det ut såhär.
Visa bifogad fil 145069
Det gör det. Det stod att man skulle gå till banken om man inte hade pass eller godkänt id som man kunde fotaOkej. Hoppas det går att fixa utan
För att min hjärna inte hänger med och allt som ska göras ute blir i otakt. Det som återstår att göra nu tar en vecka och nu gavs det bara typ två dagar.På vilket sätt är det störande?
Jag har funderat över "när" sodastreamern tänker gå sönder... Senast häromdagen.SodaStreamern har gått sönder använde den igår kväll utan bekymmer, men nu när jag ville ha bubbelvatten fungerade den inte. Inte jättesugen på att köpa en ny..
Vår gamla höll också jätte många år, minst 10! Vår andra höll tyvärr inte lika länge, nu inne på nr 3 i ordningen!Jag har funderat över "när" sodastreamern tänker gå sönder... Senast häromdagen.
Vår är åtminstone tolv år - vi skaffade den ungefär samtidigt som vi flyttade till den nuvarande gården - och den används flitigt, vi dricker jättemycket bubblat vatten, måltidsdryck varje dag.
Min tanke häromdagen var ungefär: "förvånansvärt hållbar pryl det där..."
Hur gammal var din?
Typ tre år vi köpte den till husbilen, och nu när vi sålde husbilen tog vi in den och gjorde oss av med vår gamla SodaStream. Dumt gjort..Jag har funderat över "när" sodastreamern tänker gå sönder... Senast häromdagen.
Vår är åtminstone tolv år - vi skaffade den ungefär samtidigt som vi flyttade till den nuvarande gården - och den används flitigt, vi dricker jättemycket bubblat vatten, måltidsdryck varje dag.
Min tanke häromdagen var ungefär: "förvånansvärt hållbar pryl det där..."
Hur gammal var din?
Han gillar snabbmat.Att hamstern samlar sin mat i hjulet och sedan springer i det oavsett hur många gånger jag häller ut maten igen. Det låter mycket trots två dörrar emellan.
Hahaha!Han gillar snabbmat.