Absolut ingen koll på det! Man får härja frittMen har dom ingen koll på vilka som springer och öppnar kylen. Det är ju riktigt illa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Absolut ingen koll på det! Man får härja frittMen har dom ingen koll på vilka som springer och öppnar kylen. Det är ju riktigt illa.
Me 2Är sinnessjukt förkyld...
Megara?Jag blir spritt språngande. Jag hittar inte en av de sandaletter jag använder oftast på sommaren!!! Jag har för sjutton inte slängt dem, men de är försvunna. Letat överallt
Ja vi vet ju hur hon lever sitt nattliv...Megara?
Blev det en sån där med typ rosa krage på patronerna? Jag köpte en adapter från Fyndiq när jag bytte. Kostade typ 300 spänn och funkar primaKöpte en ny SodaStream idag. Tro fan att de gamla patronerna inte passar
Men man kan väl inte dricka upp någon annans dricka, det var ju inte otydligt märkt precis!Absolut ingen koll på det! Man får härja fritt
Ja precis en sån. Smart med adapter! Det måste jag kolla in! Tack för tipsBlev det en sån där med typ rosa krage på patronerna? Jag köpte en adapter från Fyndiq när jag bytte. Kostade typ 300 spänn och funkar prima
Den här köpte jag. Man får plocka bort den rosa bottenplattan i SodaStreamen, men det var superlätt och går att sätta tillbaka, iaf på modellen Terra.Ja precis en sån. Smart med adapter! Det måste jag kolla in! Tack för tips
Tack! Det är Terra vi har köptDen här köpte jag. Man får plocka bort den rosa bottenplattan i SodaStreamen, men det var superlätt och går att sätta tillbaka, iaf på modellen Terra.
https://fyndiq.se/produkt/quick-con...-duo-art-terra-tr21-4-jnnjv-2164ed363f6042e8/
Munsårsplåster kanske?Skräp, jag har fortfarande ett jack på insidan av läppen just där hörntanden finns. Slog mig rejält på den sidan. Men jacket vill inte läka, antagligen pga att hörntanden kör in den i själva jacket. Jag är fortfarande svullen och det gör ont när jag pratar.
Finns det något man kan sätta på som skyndar på läkning i just innersidan av läppen?
Dessutom kom jag just på att jag glömde att köpa hårt bröd, dubbelt skräp. Orkar jag åka igen? När dessutom folk börjar åka hem?
Munsårsplåster kanske?
Kanske deras bästa chans att få ett fint betyg?Fick frågan från ikea vad jag tyckte om mitt senaste köp. Köpet levereras imorgon....