Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Trode det bara fanns en sort!Köpte en ny SodaStream idag. Tro fan att de gamla patronerna inte passar
Tydligen finns det någon quick variant också, förutom de vanliga man kan köpa på typ Rusta.Trode det bara fanns en sort!
Alla nya sodastream kommer med de nya modellerna av patroner vad jag vet. Tror det är för att säkerställa att man använder rätt sorts patron.Tydligen finns det någon quick variant också, förutom de vanliga man kan köpa på typ Rusta.
Det stod inget om det på paketet så vi trodde ju att det var samma..
Men de är ju så besvärliga att få tag påAlla nya sodastream kommer med de nya modellerna av patroner vad jag vet. Tror det är för att säkerställa att man använder rätt sorts patron.
De har antagligen "korridorer" de får flyga i mellan olika övningsplatser.Jag stör mig på alla stora och många amerikanska helikoptrar som flyger över mitt hus natt som dag. Jag veeet att det är viktigt med Nato-övning, men jag tycker att det borde vara bättre träning om de flög olika rutter. Vad lär de sig på att köra samma väg hela tiden? Och djuren blir oroliga och vill inte vara ute.
Jag byter mina på ica! De ska gå att byta ut på de största ställen förra året sen successivt finnas på alla ställen.Men de är ju så besvärliga att få tag på
Tror inte mitt Ica har sånt.. Elgiganten i "stan" har, men det är ju långt att åka.Jag byter mina på ica! De ska gå att byta ut på de största ställen förra året sen successivt finnas på alla ställen.
Enligt sodastream själva för jag fick skicka och fråga
Var inte orolig, du kommer garanterat hitta sandaletterna framåt hösten i någon garderob så gjorde jag med mina vinterridhandskar… letade halva vintern, sen hittade jag dom i sadelkammaren framåt aprilJag blir spritt språngande. Jag hittar inte en av de sandaletter jag använder oftast på sommaren!!! Jag har för sjutton inte slängt dem, men de är försvunna. Letat överallt
Men har dom ingen koll på vilka som springer och öppnar kylen. Det är ju riktigt illa.Vad jag stör mig hela tiden Brukar inte irritera mig så mycket men det är någon fas
Mamma hade köpt fyra drickor till mig som hon satte namn, rumsnummer och datum på (både på kork och flaska) och satte in i patientkylen. När jag bad om en dricka så har någon öppnat alla flaskor och druckit 2/3 av dem
Vågar inte dricka det som var kvar, vet ju liksom inte om någon halsat rätt ur flaskorna