Ja, vi är undantaget...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du kollat med termometer vad temperaturen ligger på?Min mjölk hade klumpat sig! Kylskåpet i den här lägenheten är inte så kall, men vet inte hur mycket jag kan justera temperaturen.
Kanske blivit ett mikroskopiskt litet hål någonstans?Osten i kylen hade möglat 20 dagar innan bäst före-datum, förpackningen fortfarande sluten... Aldrig hänt förr, så skickade in en reklamation.
Vi hade också jättestora problem, man vågade knappt byta musik för då kopplade de ifrån sig. Fick sätta in wifi-förstärkare och efter det funkar det väldigt bra. Ställ dock inga tekniska följdfrågorSonos. Bra ljud men systemet i sig är fan kasst. Den kopplar ifrån sig och är fruktansvärt omständig att få att funka igen.
Urgh inte roligt.Fy för att vakna mitt i natten av hemsk mardröm, där jag ringer 112 och får svaret att de inte bryr sig, somnar om och drömmer ännu hemskare mardröm där jag inte lyckas ringa 112.
Tror det stör mer att tejpa än dra på en stödstrumpa som är lätt att ta av.tejpa den
Nu stör jag mig även på att "kak-tråden" inte verkar fått någon uppföljare men jag är tydligt för dålig med fotograferandet för att låta något av mina verk pryda en ny tråd
Kanske borde hålla tyst om detta men hade tydligen även varit inne i tråden tidigareDet var som faen
Nej, har tyvärr ingen termometer här. Bor bara tillfälligt fram till oktober då jag vikarierar i Norge.Har du kollat med termometer vad temperaturen ligger på?
Om du har tid över kan du söka på mitt namn och "Golfströmmen" här inne, så får du se om du har en kollega i ämnet.När jag försökte ta upp diskussionen "vad händer om Golfströmmen avtar/stannar" p.g.a. av kallt smältvatten m.m. för sisådär 20 år sedan, så blev jag idiotförklarad...