Oj så tänker inte jag. Har man sagt en tid, om än ungefärlig, så är det den tiden som gäller.Efter 18 innebär i min värld från 18 till läggdags alternativt när det blir för mörkt för att göra det man ska göra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj så tänker inte jag. Har man sagt en tid, om än ungefärlig, så är det den tiden som gäller.Efter 18 innebär i min värld från 18 till läggdags alternativt när det blir för mörkt för att göra det man ska göra.
Men då hade hen väl sagt strax efter 18?Oj så tänker inte jag. Har man sagt en tid, om än ungefärlig, så är det den tiden som gäller.
Som sagt, så tolkar inte jag detMen då hade hen väl sagt strax efter 18?
VERKLIGEN inte okej !! Hur kunde det ens gå till???När folk i kollektivstall slarvar och det går ut över hästarna. Jag blir arg och ffa ledsen för vår fina ponny som inte fick sin kvällsmat igår och då stod utan mat i 13 timmar
Alla höns inne när jag stängde ikväll.Hittar inte en höna, det är samma höna som var på rymmen förra året så om hon inte är tillbaka när jag ska stänga hoppas jag hon gömt sig i grannens maskinhall igen.
Ja du, han hade fått hinken med kraftfoder men inte höpåsen. Det gör det hela ännu konstigare! + att insläppet inte klätt av honom utetäcket heller. Inte lika illa, men jag vill faktiskt inte att han har ett nytt bucas regntäcke i boxen så det blir förstört av urin.VERKLIGEN inte okej !! Hur kunde det ens gå till???
Nu menar jag inte att det gör knät smärtfritt men köp back on track knäskydd om du inte redan har det.Har ont i knät, främst när jag kör bil. Vet att det är pga stelhet i musklerna, men är för lat för att stretcha så mycket som jag behöver. Mycket störande, så måste ta tag i mig själv.
Det har jag någonstans här hemma, ska leta reda på det. Tack för tips!Nu menar jag inte att det gör knät smärtfritt men köp back on track knäskydd om du inte redan har det.
På samma tema: en person skulle köpa plantor av mig igår, jag ställde fram för upphämtning men personen dök aldrig upp. Sent igår kväll kom ett meddelande ”oj jag glömde höra av mig, jag ska sälja gården så behöver inga plantor. Bestämdes idag.”Skulle komma en och gräva upp sex stycken rosor hos oss idag. Hen skulle komma "efter 18".
Nu är klockan tio i sju och hen har varken kommit eller hört av sig.. Jag tänkte att efter 18 innebär typ kvart över eller så. Nu är det ju närmare 19..
Det känns så rimligt och ändå så orimligt - fixa någon form av förstärkning i sladdarna så de håller bättre då liksom? Vi har inte ens böjt den utan den ligger på samma ställe konstant, redo att pluggas in i en telefon bredvid soffan.Lyssnade på en podd, som inte handlar om teknik så detta kan vara helt fel. Men att man tydligen aldrig ska böja laddsladden ner än radien på typ en snusdosa gör du det kan den gå sönder
Jag köpte magnetgrej som skulle lösa ut om det blev för mycket kraft på sladden, det gick inte att ladda för den löste ut hela tidenDet känns så rimligt och ändå så orimligt - fixa någon form av förstärkning i sladdarna så de håller bättre då liksom? Vi har inte ens böjt den utan den ligger på samma ställe konstant, redo att pluggas in i en telefon bredvid soffan.
Jag har haft samma sladd i typ 2-3 år innan. Till slut blev det glapp mitt i semestern så vi köpte ny. 3 veckor sen är det visst... Och den är redan tvärpaj.
Turligt nog har jag kvar min gamla med glapp så den får duga ett par dagar. Har beställt en ny likadan, förhoppningsvis ska den väl hålla längre än den här skiten iaf
Jag tänker varje dag på att micron kan ge upp närsomhelst. Har ingen vanlig ugn och micron stod här när jag flyttade in för 21 år sen ... vet inte hur gammal den är. Det är förra hyresgästen som lämnat kvar den så när den pajar måste jag fixa en ny själv.Vår ugn gav upp idag. Det är störigt både för det kommer att kosta pengar att åtgärda och för att jag plötsligt, när jag skulle planera veckans middagar, blev smärtsamt medveten om hur beroende jag är av ugnen för matlagning
Stackars ponny.När folk i kollektivstall slarvar och det går ut över hästarna. Jag blir arg och ffa ledsen för vår fina ponny som inte fick sin kvällsmat igår och då stod utan mat i 13 timmar
Ja, micro är också en sådan där grej jag skulle känna mig lite vilsen utan!Jag tänker varje dag på att micron kan ge upp närsomhelst. Har ingen vanlig ugn och micron stod här när jag flyttade in för 21 år sen ... vet inte hur gammal den är. Det är förra hyresgästen som lämnat kvar den så när den pajar måste jag fixa en ny själv.
Platsen den står på är under ett skåp i ett par "byglar" där den preciiiiiiis ryms, så kommer nog inte att hitta nån som passar där. Tveksamt om det ens går att få ut den nuvarande därifrån.
Jag gick från två år med bara micro i min första gymnasielägenhet till aldrig mera micro. Jag har aldrig haft någonstans att ställa den och sedan vänjer man liksom av sig. Jag vet inte riktigt vad jag skulle ha den till - men utan ugn vore definitivt besvärligt!Ja, micro är också en sådan där grej jag skulle känna mig lite vilsen utan!