Relaterar!Att helgen har gått fort och att jag har ångest.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Relaterar!Att helgen har gått fort och att jag har ångest.
En ständig störning!
Usch och fy för 12 grader... Det hade jag i vintras när det var -24 grader ute, och det var INTE kul ! Jag hade mössa på mig inomhus!Dagen har varit förspilld. Trött, frusen och lite värk.
Hade ett gäng saker på listan men har inte gjort någon av dem. Tror kylan bidrar. Hade 12 grader på nedervåningen imorse.
Nya tag i morgon.
Tur jag har sjukpension och slipper ha dåligt samvete för allt jag inte gör
Nått sånt här och hänga de i en resväskevågJag skulle behöva skaffa en våg så jag kan väga hundarna. Men jag vill verkligen inte veta vad jag själv väger..
Tror inte de vill balansera på en badrumsvåg själva.
Jag brukar väga min katt i höpåse på hövågen. Man får vara rätt snabb...Nått sånt här och hänga de i en resväskevåg Visa bifogad fil 143742
Är det där från då när New Yorks(?) tunnelbana bara tillät hundar i väskor? Minns att folk gjorde sådär då.Nått sånt här och hänga de i en resväskevåg Visa bifogad fil 143742
Ja precisÄr det där från då när New Yorks(?) tunnelbana bara tillät hundar i väskor? Minns att folk gjorde sådär då.
Har jag missat. Vad har hon sagt?Isabell Werth's rasistiska uttalande... Hittar dock inte riktigt originalposten, om det inte är så att hon varit inne och redigerat, men Dressagehub har gjort ett inlägg om det.
Har jag missat. Vad har hon sagt?