Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är visst BRIST på spenat!
Att det snöar!
Jepp, jag skulle reklamera.Jag köpte ett 3-pack handskar för ett tag sedan då jag behövde arbetshandskar. 210 kronor för detta. Det visade sig att handskarna är engånghandskar. Det första paret gick sönder efter 5 sekunders användning. (De fastnade i skruven jag skulle skruva i och höll på att ta med sig mina fingrar.) Det andra paret gick också sönder första gången jag använde dem. Det är inte hål i handskarna men fuskskinnet har trasat sönder.
70 kronor paret för engångshandskar alltså. Skulle ni gå tillbaka med handskarna? För jag tycker det där var dyra handskar när de inte håller alls för användning.
Ja, jag skulle reklamera!Jag köpte ett 3-pack handskar för ett tag sedan då jag behövde arbetshandskar. 210 kronor för detta. Det visade sig att handskarna är engånghandskar. Det första paret gick sönder efter 5 sekunders användning. (De fastnade i skruven jag skulle skruva i och höll på att ta med sig mina fingrar.) Det andra paret gick också sönder första gången jag använde dem. Det är inte hål i handskarna men fuskskinnet har trasat sönder.
70 kronor paret för engångshandskar alltså. Skulle ni gå tillbaka med handskarna? För jag tycker det där var dyra handskar när de inte håller alls för användning.
Jag köpte ett 3-pack handskar för ett tag sedan då jag behövde arbetshandskar. 210 kronor för detta. Det visade sig att handskarna är engånghandskar. Det första paret gick sönder efter 5 sekunders användning. (De fastnade i skruven jag skulle skruva i och höll på att ta med sig mina fingrar.) Det andra paret gick också sönder första gången jag använde dem. Det är inte hål i handskarna men fuskskinnet har trasat sönder.
Jag vet inte ens något användningsområde som de där handskarna skulle hålla till. De är ju jättesköra och köpta på ett ställe motsvarande Granngården d.v.s. samma typ av produkter. Incidenten med skruven är något jag aldrig varit med om tidigare. Sen har jag skyfflat jord och rensat ogräs och det höll de inte heller för.Håller med tidigare, det låter inte som arbetshandskar. Även om jag tänbker att första händelsen hade tagit kål på de flesta handskar, den där skruven fastnar i handsken när man kör maskin. (been there och det är otäckt)
Jag brukar köpa mina skönaste på Jula eller Byggmax för sådär 29 eller 39 kronor styck, och de håller nästan alltid hela vägen till att jag lyckas förlägga dem. Ibland säljer de exakt samma för 149 kronor på ridsportbutikerna, men då kallas de rtidhandskar och det vet ju alla att hästfolk gärna lägger 3 gånger så mycket pengar på varorna :-)