Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Läste upp den här för sambon som gör så. Tydligen drar han igen när knäkatten gått ut, det hade jag missatFolk som låter dörren stå öppen när de kissar och sen efter en stund sträcker sig efter dörren för att stänga den. Varför inte bara stänga den på en gång ??
Påhitt från efterlevande. Den avlidna hade förmodligen inte brytt sig alls om jag kände henne rätt. För hennes del hade klädkoden lika gärna kunnat vara blommigt eller nåt sånt.Jösses.
Var det den avlidnes bestämda önskemål eller påhitt från efterlevande?
(jag hade skitit i att bli dirigerad sådär och burit mina svarta kläder.)
Och varför just EN specifik färg, som i det här fallet marinblått ? Jag har aldrig sett något "krav" liknande detta. Ibland har jag sett att det har stått, t.ex., "ljusa kläder". Men aldrig bara en speciell färg.Påhitt från efterlevande. Den avlidna hade förmodligen inte brytt sig alls om jag kände henne rätt. För hennes del hade klädkoden lika gärna kunnat vara blommigt eller nåt sånt.
Jag valde "rosa" på min mans begravning. Inget konstigt alls med en specifik färg.Och varför just EN specifik färg, som i det här fallet marinblått ? Jag har aldrig sett något "krav" liknande detta. Ibland har jag sett att det har stått, t.ex., "ljusa kläder". Men aldrig bara en speciell färg.
Nä vi fattar inte heller. Var väl nåt av syskonen som fick en fix idé..Och varför just EN specifik färg, som i det här fallet marinblått ? Jag har aldrig sett något "krav" liknande detta. Ibland har jag sett att det har stått, t.ex., "ljusa kläder". Men aldrig bara en speciell färg.
Samma här. Får se om jag kan rida eller om ryggen är ledsen. Täcke ska på igen iaf.Lät hästen gå utan täcke idag då det skulle bli varmt och soligt. Nu mulnar det på och ska bli regn efter lunch. Typiskt
Skönt med en leverantör som tar på sig ansvaret för att spåra upp leveransen och lösa det hela.Jag har verkligen inte tur med fraktbolag
Nu har jag en leverans som skickats till Belgien (BE) istället för Sverige (SE)
Tur var att företaget jag beställt från tar ansvar för tracka leveransen
Jag har en känsla av att jag kommer behöva lägga eftermiddagen på att sanera hästen Imorgon blir det täcke för då ska det bli kallare och på kvällen är det träning.Samma här. Får se om jag kan rida eller om ryggen är ledsen. Täcke ska på igen iaf.
Samma här!Jag har en känsla av att jag kommer behöva lägga eftermiddagen på att sanera hästen Imorgon blir det täcke för då ska det bli kallare och på kvällen är det träning.
Mitt paket befinner sig just nu i TysklandJag har verkligen inte tur med fraktbolag
Nu har jag en leverans som skickats till Belgien (BE) istället för Sverige (SE)
Tur var att företaget jag beställt från tar ansvar för tracka leveransen
Folk som låter dörren stå öppen när de kissar och sen efter en stund sträcker sig efter dörren för att stänga den. Varför inte bara stänga den på en gång ??
Just i de här fallen finns det däremot ingen katt att skylla på såDärför att man har en katt som står och krafsar och klagar högt om man stänger dörren. Däremot är hon inte ett dugg intresserad om dörren är öppen. Men så fort jag stänger om mig så kommer hon sättandes.
När jag är borta måste jag alltid tänka ett varv för att stänga om mig