Det kanske är ute och reser precis som mittVäntar på ett paket som aldrig kommer. Det är skickat 28e mars och har fortfarande inte kommit. Står att det är försenat sen den 4e april och att jag ska invänta avi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kanske är ute och reser precis som mittVäntar på ett paket som aldrig kommer. Det är skickat 28e mars och har fortfarande inte kommit. Står att det är försenat sen den 4e april och att jag ska invänta avi.
Passar på med en semesterresaDet kanske är ute och reser precis som mitt
Ska jag ta en bild ut genom mitt fönster så du kan skicka till kollegan?Sitter på jobbet och det är värsta byggarbetsplatsen utanför, just nu slår de på plåtrör som det låter.
Hann även störa mig på en kollega som skrattade och gjorde sig lustig över att "sista trädet i Norrbotten har fällts" i ett projekt. "Hö, hö, hö, finns väl inga trän i Norrbotten. Ha, ha, ha."
Jag frågade om hon ens varit i Norrbotten.Ska jag ta en bild ut genom mitt fönster så du kan skicka till kollegan?
Jag brukar generellt ha koll så jag korrigerar redan i kassan om rabatten inte går in, blir jag osäker kollar jag kvittot innan jag lämnar butiken och har jag trots allt ändå missat pga stress eller distraktion så går jag tillbaka och får det rättat senare.Kollade mitt kvitto och ser att jag har betalat mer för mitt schampo och balsam än vad som stod på "kortet" i affären- 2 för 45. Det är så irriterande när det blir så. Inte första gången i den affären och inte i en annan jag brukar handla i heller. Men kanske smart sätt att få in för svinn som blir när människor inte lägger tillbaka varor där de ska vara osv. Man kan ju hävda, "oj fel i systemet" i oändlighet, hur många går tillbaka eller ens kontrollerar sina kvitto....
Ja det är ju det bästa att ta det direkt, svårt för mig att se tyvärr så kollar ibland när jag kommer hem och har rätt verktyg till hands för att kunna se. Får se om jag orkar gå tillbaka i veckan, det är ju inte många kronor, men varje gång det blir så så blir det ju en slant per gång. Många bäckar små.... Speciellt i dessa tider egentligen, skulle man ta varje sådant slant och lägga i en sparbössa är det rätt mycket efter ett år faktiskt, för varje gång jag har kollat kvitto här i två butiker så har något varit fel, och jag kollar inte varje gång ens.Jag brukar generellt ha koll så jag korrigerar redan i kassan om rabatten inte går in, blir jag osäker kollar jag kvittot innan jag lämnar butiken och har jag trots allt ändå missat pga stress eller distraktion så går jag tillbaka och får det rättat senare.
Tror du verkligen butiken gör det med flitKollade mitt kvitto och ser att jag har betalat mer för mitt schampo och balsam än vad som stod på "kortet" i affären- 2 för 45. Det är så irriterande när det blir så. Inte första gången i den affären och inte i en annan jag brukar handla i heller. Men kanske smart sätt att få in för svinn som blir när människor inte lägger tillbaka varor där de ska vara osv. Man kan ju hävda, "oj fel i systemet" i oändlighet, hur många går tillbaka eller ens kontrollerar sina kvitto....
Det verkar jobbigt och rätt märkligt att det blir fel så ofta. Jag handlar mycket på Willys. I början kollade jag kvitton, men slutade rätt snabbt för det var aldrig fel.Ja det är ju det bästa att ta det direkt, svårt för mig att se tyvärr så kollar ibland när jag kommer hem och har rätt verktyg till hands för att kunna se. Får se om jag orkar gå tillbaka i veckan, det är ju inte många kronor, men varje gång det blir så så blir det ju en slant per gång. Många bäckar små.... Speciellt i dessa tider egentligen, skulle man ta varje sådant slant och lägga i en sparbössa är det rätt mycket efter ett år faktiskt, för varje gång jag har kollat kvitto här i två butiker så har något varit fel, och jag kollar inte varje gång ens.
Hände rätt ofta innan jag började med självscanning. Nu ser man direkt i scannern, innan fick man stå som en hök i kassan och titta på skärmen och minnas alla priser.Det verkar jobbigt och rätt märkligt att det blir fel så ofta. Jag handlar mycket på Willys. I början kollade jag kvitton, men slutade rätt snabbt för det var aldrig fel.
Kollade mitt kvitto och ser att jag har betalat mer för mitt schampo och balsam än vad som stod på "kortet" i affären- 2 för 45. Det är så irriterande när det blir så. Inte första gången i den affären och inte i en annan jag brukar handla i heller. Men kanske smart sätt att få in för svinn som blir när människor inte lägger tillbaka varor där de ska vara osv. Man kan ju hävda, "oj fel i systemet" i oändlighet, hur många går tillbaka eller ens kontrollerar sina kvitto....
Går den inte att avbryta?Nån har satt igång en utskrift på över 1000 sidor mitt i arbetsdagen....
Ånej! FÅR man ens göra så?Nån har satt igång en utskrift på över 1000 sidor mitt i arbetsdagen....