Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det måste väl ändå vara ok? Gå ni i svartaSka på begravning imorgon.
Nu, idag, får vi veta att de bestämt att klädkoden är marinblå istället för traditionellt svart. Och vi som fixat svarta kläder
Här är det uppvisningsplan från hela Sverige som är på f16 och övar. Jag börjar bli väldigt trött i huvudet av ljudet.Ville va ute för att det är fint väder men grannen kör högtryckstvätt eller nåt och har gjort den senaste timmen. Är sjukt ljudkänslig och fixade inte det alls, sitter nu inne och tittar längtande ut på solen istället
Vi frågade och nej, det var marinblått som gällde.Det måste väl ändå vara ok? Gå ni i svarta
Sånt måste man väl ändå informera om i god tid kan jag tycka.Vi frågade och nej, det var marinblått som gällde.
Speciellt med tanke på att vi frågat flera gånger och fått svar "valfritt, men traditionellt". Det är en månad sen hon dog dessutom så det har funnits gott om tid att planera. Men tydligen hade de bestämt i morse att det ska vara marinblått på alla närmaste och där ingår vi..Sånt måste man väl ändå informera om i god tid kan jag tycka.
Fanns inte en enda påse fryst spenat på willys!
Här hemma kommer iaf kattassar och river på dörren om den är helt stängd.Folk som låter dörren stå öppen när de kissar och sen efter en stund sträcker sig efter dörren för att stänga den. Varför inte bara stänga den på en gång ??
Jag tycker alltid att det är svårt att hitta på något till föräldrarna. De fyller med 5 dagars mellanrum. I år tror jag att jag ska baka lite. Tror att de skulle uppskatta att fylla frysen med kanelbullar och lite annat smått och gott...Stör mig på att det är så sjukt svårt att hitta en bra present till pappa.
Ja och han har verkligen inga krav men det är viktigt för mig att komma på en bra present. Tröstar mig med att en fin champagne och choklad alltid funkar i värsta fall.Jag tycker alltid att det är svårt att hitta på något till föräldrarna. De fyller med 5 dagars mellanrum. I år tror jag att jag ska baka lite. Tror att de skulle uppskatta att fylla frysen med kanelbullar och lite annat smått och gott...
Jösses.Vi frågade och nej, det var marinblått som gällde.
Det låter fullt rimligt att bära era svarta outfits, tycker jag. Det senaste klädbudet kom ju med väldigt kort varsel. Möjligtvis skulle jag höra mig för om någon hade någon sjal eller nåt liknande med marinblått i, som jag kunde låna.Speciellt med tanke på att vi frågat flera gånger och fått svar "valfritt, men traditionellt". Det är en månad sen hon dog dessutom så det har funnits gott om tid att planera. Men tydligen hade de bestämt i morse att det ska vara marinblått på alla närmaste och där ingår vi..
Vi kommer gå i kläderna vi skaffat, dvs svart. Jag tänker inte springa i affärer och leta efter nåt marinblått.